Generalnie z braniem oleju te silniki nie mają problemow ani jakichś mankamentów, za to diesel jest dawcą części, oczywiście jak coś stuka po odpaleniu i przerywa no to uciekać
![Happy :happy:]()
Jedyny problem który może się pojawiać w V to rozszczelniająca się chłodnica, jeżeli widać na niej ślady płynu ktoś zignorował problem to silnik mógł być przegrzany zanim zapali się czerwona lampka wtedy może czekać Cię remont lub przekładka wartości 30-50% auta.
W IV chury powtarzają że przy 200tys uszczelka pod głowicą pada - można dopytać prywatnego właściciela czy już po
w V 2.5 167km to prostsza konstrukcja na 1 wałku, 173km polift jest już DOHC
2.0 150 km to muł i podwójny wałek czyli w razie LPG droższa korekta luzów zaworowych (zazwyczaj wyciągają silnik)
Pół roku temu oglądałam wiele V więc tu mogę doradzić coś więcej niż przy IV, kilka egzemplarzy "cytryn" miały zakamuflowane błędy w efekcie czego w Subaru nie działa zawsze tempomat oraz hill holder - jeżeli pika trzykrotnie po kliknięciu guzika, znaczy że handlarz zakombinował by ukryć wady. Warto obejrzeć od spodu, czy nie ma wycieków z dyferencjałów czy skrzyni, sprawdzic elektryke, klime wiekszosc egzemplarzy ktore ogladalam miala tego typu wady
Możesz spotkać egzemplarze z hydraulicznym wspomaganiem większość ma jednak elektryczne, droższe gdyby się popsuło i bardziej komfortowe/ mniej responsywne
Możesz tez obejrzeć kilka Outback'ów IV - to samo auto co Legacy V ale w wyższym standardzie wyposażenia wyżej zawieszony
Żaden ze wskazanych aut nie ma kamery/nawigacji/dvd - rozejrzyj się za taką wersją
Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania to śmiało
![OK :ok:]()