Subaru Legacy Spec.B on the Nordschleife

12 Wrz 2010, 20:23

Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5294
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

12 Wrz 2010, 20:52

Ja prowadze:) Wiem, że mogło by byc szybciiej i lepiej technicznie ale to Legaś a nie STI:)
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

12 Wrz 2010, 20:56

Ładnie dajesz :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

12 Wrz 2010, 21:16

Chętnie poćwiczył bym sobie na takim torze. Tylko może nie mym styranym :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

12 Wrz 2010, 21:19

BRODATY, tym saxo z silnikiem hayabuzy :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

12 Wrz 2010, 21:35

A może 126p? :mrgreen: Tylko obawialbym się o przyczepność na zakrętach :sad:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

12 Wrz 2010, 21:37

Wbrew pozorom powiem wam, że na Ring ludzie przyjezdzają wszystkim, wiec polecam się wybrac kazdemu.
Zawsze tam chciałem pojechac i pojechałem. To co zobaczylem przeroslo moje najsmielsze oczekiwania. Bylem na wielu imprezach, iwentach motoryzacyjnych, w wielu "grubych" miejscach, ale czegos takiego w zyciu nie widzialem. Setki jak nie tysiace samochodow z najwyzszej polki i mowie tu nie tylko o R8, DBS, GT3RS czy Lambo ale o bardziej przyziemnych jak dziesiatki focusow rs, imprez, evo, cors gsi, 106s16 itd. Po prostu kosmos. Nie da sie opowiedziec ani pokazac na jakimkolwiek filmie.


Ludzie z calej europy, choc najwiecej z UK i co mnie zdziwilo choc moze nie powinno bardzo duzo z Rosji.

Cenowo wychodzi 22euro za jedno okrążenie, naklejka 6euro, nocleg w pensjonacie ze sniadaniem dla 2 osob 46euro.

Dla ciekawostki dodam, że Ring to jedyna płatna autostrada w niemczech i ubezpieczyciele się wycfanili i mają zapis, że ubezpieczenie nie obowiązuje na płatnych niemieckich autostradach, wiesz wszystkie szkody pokrywamy z własnej kieszeni. Pojechanie po bandzie tj. zamiatanie toru, laweta i wymiana bandy to 1500-2000 EUR, w zależności od tego, jak dużo barierki przyszlifujesz, bo oni przyjeżdżają z miarką i liczą z metra i na jak długo przez ciebie jest zamknięty tor .


Tutaj link do kilku fotek jakie mozna tam maszyny spotkać:
[link wygasł]

Nastepnym razem jade STI i wtedy sie bede bawil na powaznie, wrzuce onboarda na 100%:)
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków