SUV do 30 tyś. dla wujka. ;)

06 Cze 2022, 21:44

Witam was serdecznie,
Jako,że mój wujek średnio ogarnia internety to poprosił mnie o pomoc a ja, że kompletnie nie znam się na samochodach poproszę was o pomoc.
Ogólnie kwota jest 25-30 tyś. zł z czego 30 tyś. jest absolutnie nieprzekraczalne nawet o 1 zł. ;)
Wujek uparł się na Suva, rocznik 2010<.
Z wymagań?: w miarę bezawaryjny, mało pali, jeździ, skręca i hamuje. :P
Ogólnie on i jego żona są zakochani z Nissanie Juke, ale nie wiem czy te do kwoty 30 tyś. nadają się do jazdy. Gdyby to były moje pieniądze pewnie bym kupił bez zastanowienia.

Za propozycję dziękuję i pozdrawiam.

I dzięki franccc za polecenie Gulietty cudowne auto :D
Sekarei
Nowicjusz

06 Cze 2022, 21:49

Juke ogólnie auto zwykle, nic w nim wow ale jak rozważać silnikowo to zwykle 1.6 lub 1.5 dci.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

07 Cze 2022, 07:40

30k i 2010+ nie idą ze sobą w parze jeśli ma być SUV.
Bo juke'a suvem to nazwać się nie da. Ale jeśli ma być takie gówienko to zerknij na Mitsubishi asx ale benzyniak się raczej w budżecie nie zmieści.

E: jeszcze sedici/sx4
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

07 Cze 2022, 10:34

Sekarei napisał(a):Ogólnie on i jego żona są zakochani z Nissanie Juke
Fajnie tylko to nie jest SUV, a crossover to niestety spora różnica.
Sekarei napisał(a):Z wymagań?: w miarę bezawaryjny, mało pali
Hm... to nie dotyczy SUVa szczególnie to drugie.
franccc napisał(a):30k i 2010+ nie idą ze sobą w parze jeśli ma być SUV.
Dokładnie, tu nie ten budżet na takie auto.

Moim zdaniem powinny tu być wytyczne 30tkm ale bez roku produkcji, wtedy będzie szansa coś znaleźć choć nie celowałbym w typowego SUVa.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

07 Cze 2022, 11:39