REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
nie ma.monoblock napisał(a):gdzies czytalem ze kuga cos takie ma...
wszystko zależy od konkretnego modelu, w tych nowszych masz określone tryby pracy jak jazda po piachu/błocie/śniegu itd. Komputer wtedy sam dostosowuje napęd do podłoża.monoblock napisał(a):czy te auta z dołączanym napędem czytałem ze nie mogą pracować non stop w terenie bo się sprzęgło przegrzeje a gdy je zablokuje to jest blokowane jakoś na stałe, ze wtedy moge np po piachu sobie jezdzic bez ryzyka przegrzania i odłączenia napędu 4x4 czy jak to działa?
to tak jak z silnikiem, daj mu obciążenie i jedz pod górę na limicie mocy to też się zagrzeje jak nie zredukujesz biegu, zasada ta sama. Wydaje mi się że nie szukasz konkretnych informacji a tylko lecisz po łebkach i z tego natłoku info probujesz wyciągnąć wniosek.monoblock napisał(a): Jeśli tak to dlaczego piszą ze moze się przegrzać i rozłączyć?
to że zdjęcia przyjedzie każde auto z napędem na 4 koła.monoblock napisał(a):no jak to poco wrzucilem w pierwszym poście zdjęcia dróg chce miec mozliwosc nimi jechac i dojechać do celu
niemonoblock napisał(a):A to nie działa tak ze blokujemy napęd 4WD i wtedy jest sprzęglo zblokowane i na pewno się nie przegrzeje ale nie wolno mi jechać po twardym i przyczepnym?
tak samo jak w każdym innym aucie, nawet takim osobowym z napędem na 1 oś.monoblock napisał(a):jak dziala sprzęgło w nissanie?
Kao napisał(a):Poświęć trochę czasu i poczytaj o napedach sprzęgłach, zasadach ich działania bo jak narazie nie rozumiesz nic i mieszasz że sobą wszystko robiąc sobie mętlik w głowie