Suv/kombi/sedan do 65tyś

09 Lip 2023, 15:09

Cześć,

Chciałbym kupić auto do 65tyś jak w temacie.
Nie znam się kompletnie ale wpadły mi w oko quasqai ten 160km, octavia, passat b5 i głównie w tych się rozglądam.
Auto musi być w benzynie a reszta to indywidualne upodobania.
Polecacie coś?
Odradzacie coś?
Kaos85
Nowicjusz

09 Lip 2023, 18:46

Jak chcesz wydać 65 tys na samochód, to odradzam Passata B5. One kosztują 7 - 10 tys, najlepsze koło 15. Musiałby być ze złota, żeby był warty 65 tys :roll:
Henk
Początkujący
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 7
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: VW Golf 5
Silnik: 1.4 MPI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

09 Lip 2023, 20:34

B8 miało być nie 5.
Chcę, niechcę taki mam budżet a coś wybrać trzeba
Kaos85
Nowicjusz

09 Lip 2023, 22:32

Może Mazda CX-5

qashqai , passat , octawia mają kiepskie silniki benzynowe, diesle duzo lepsze

Mazda ma odwrotnie :lol:
toyman40
Stały forumowicz

10 Lip 2023, 06:54

Mazda CX-5 wygląda całkiem dobrze. Np. ta: [link do oferty na Olx wygasł]
Właśnie niedawno się zastanawiałem czy są w grupie VAG jakieś dobre, nowe silniki benzynowe w pojemnościach 1,4 - 2,0 litry.
Henk
Początkujący
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 7
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: VW Golf 5
Silnik: 1.4 MPI
Skrzynia biegów: Manualna

10 Lip 2023, 08:27

Co to znaczy kiepski silnik?
Wadliwy czy slabe osiągi.
Ja do pracy na dojazdy potrzebuję 50km dziennie po wsiach więc nie potrzebuję niewiadomo czego :mrgreen:
Mazda spoko tylko siedzialem w podobnej i jakoś ciasno mi tam było.
Mam 195cm wzrostu i głównie na aspekt wygody patrzylem
Kaos85
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Układ wydechowy o zmiennej długości – 1989 rok
    Układ wydechowy o zmiennej długości to domena samochodów sportowych i aut o wysokich osiągach, choć zdarza się, że pojawia się on w sedanach, w których klekot Diesla nie licuje ze sportowym wizerunkiem producenta. ...

10 Lip 2023, 10:27