SUV lub ew. pseudo terenowe

17 Maj 2011, 20:36

Witam wszystkich. Mam zamiar kupić auto, które będzie dla mnie zupełną nowością - nie mam żadnego doświadczenia w tej kategorii stąd prośba o pomoc.
Myślę nad następującymi markami
Honda CR-V
Kia Sportage
Suzuki Grand Vitara
A może Renault Scenic - ma też w końcu wersję Rx4
Toyota RAV4
Jestem też otwarty na inne propozycje

Na zakup mam ok 30 tyś
Auto ma przynajmniej w minimalnym stopniu spełniać zadania auta rodzinnego, np bez trudu załadować wózek do bagażnika i żeby jeszcze choć trochę miejsca zostało :lol:
Rodzaj paliwa nie gra roli, silnik raczej mocny - będzie mnie stać na paliwo :wink:

Wszelkie opinie naprawdę dla nas cenne.
Pozdrawiam
ParaNormal
Nowicjusz

Miejscowość: Gdynia

17 Maj 2011, 20:43

Suzuki lub Honda. Suzuki lepiej sobie radzi poza asfaltem, Honda na asfakcie a poza nim bardzo słabo.
Renault ten model jest awaryjny a Toyota trochę za mała w środku. Kia nowa ok ale za 30 tys nie za bardzo.
fiko7
Stały forumowicz

Miejscowość: Białystok

17 Maj 2011, 20:46

Scenica sobie odpuść, problemy z niektórymi częściami lub ceny powalające. Zresztą żadne z tych aut w wersji 5d nie ma dużych bagażników to nie więc wózek + inne pierdoły i możę być ciasno. Ale od czego są boksy dachowe :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz

Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

17 Maj 2011, 20:51

No wiem, że Kia II i III to niebo a ziemia a trojka jako nowa na rynku jest trochę za droga. Nie zmienia to faktu, że jest też brana pod uwagę. Zawsze przecież może się znaleźć jakaś dobra oferta a wtedy takie opinie mogą przeważyć.

[ Dodano: 18 Maj 2011, 21:08 ]
I jak, nikt nie jest w stanie wesprzeć mnie jakąś opinią? :???:
Może są jeszcze jakieś inne auta godne uwagi?
ParaNormal
Nowicjusz

18 Maj 2011, 22:04

subaru forester?
fate
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: krs/wwa