SUZUKI SAMURAI - opony

20 Gru 2010, 18:19

Jogi4x4 napisał(a):Ale Long Trail'e są tylko T/A nie ma AT...

Wiem ale wiem też, że niekiedy ludzie mylą te dwa oznaczenia ze sobą (awet gdzieś tu na forum widziałem coś takiego). :roll:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

21 Gru 2010, 07:12

mstrucz napisał(a): na błotnistej drodze się nie zalepia i ciągnie
Niepowiedział bym tego nawet o jednym z najagresywniejszych ATków czyli o BFG, o Bridgestone tym bardziej. Może są ok do lżejszego auta, kolega miał w Patrolu jak kupował i fakt na asfalcie cicho i przyjemnie, na pisaku też robiło, śnieg również ale błoto to tak sobie jak na AT :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Gru 2010, 20:44

O tak, Goodrysie są dobre ale mogłyby lepiej się oczyszczać. Pewnego razu po przejechaniu błotnistej przeszkody musiałem wycofać kawałek, żeby wyciągnąć kolegę z opresji, no i miałem mały problem z ustawieniem się w odpowiedniej pozycji, na zaklejonych gumach autko jechało wszędzie tylko nie tam gdzie chciałem :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

21 Gru 2010, 22:26

Ale nie ma ATka co nie będzie tak robił :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Gru 2010, 22:34

W ATkach BFG podoba mi się mocny, agresywny (jak na AT) bok, myślę, że on to właśnie nieraz mi dupę uratował :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

22 Gru 2010, 07:05

To fakt ATk jest dobry na piasek nie w błoto. Przed śniegami kolegoa kupił długiego K160 i na BFG AT na piasku robił co chciał a auta z simexami już nie :evil:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kia Niro Hybrid - test spalania
    Ten kompaktowy crossover jest jedynym w tym zestawieniu reprezentantem innego kraju niż Japonia. Oferowany od 2016 roku przez koncern Kia model Niro jest pierwszym crossoverem tej marki z napędem hybrydowym. W 2019 roku poddano ...
    Hybryda? Czy to się opłaca?
    Jeżeli pokonujemy co roku dziesiątki tysięcy kilometrów i szukamy oszczędnego samochodu, wybór często pada na zakup auta z Dieslem lub instalacją LPG. Od lat na rynku jest alternatywa, która okazuje się ...

22 Gru 2010, 16:22

BFG AT to jedna wielka kupa :mrgreen: jedyna zaleta to nie ścieralność... opona służy na prawde długo, ale wystarczy deszcz, a nie daj boże śnieg to robią się łyżwy i Yokohama Geolandar MT wredy lepirj nawet robi :mrgreen:
z ATków na których jeździłem w zimie najlepiej robiły
Kumho KL78 AT (na lato jest też o wiele lepsza od BFG, bardziej agresywna i o wiele lepiej się czyści), i nalewka Sagara sie to zwie czy jakoś tak :mrgreen:
a na zime to się zimówki kupuje nie AT :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

23 Gru 2010, 08:17

pocieszny napisał(a):BFG AT to jedna wielka kupa :mrgreen: jedyna zaleta to nie ścieralność... opona służy na prawde długo, ale wystarczy deszcz, a nie daj boże śnieg to robią się łyżwy i Yokohama Geolandar MT wredy lepirj nawet robi :mrgreen:
z ATków na których jeździłem w zimie najlepiej robiły
Kumho KL78 AT (na lato jest też o wiele lepsza od BFG, bardziej agresywna i o wiele lepiej się czyści), i nalewka Sagara sie to zwie czy jakoś tak :mrgreen:
a na zime to się zimówki kupuje nie AT :mrgreen:

powiedział ten co w zimę na MT jeździ :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

23 Gru 2010, 11:39

w jednym syfie mam zimówki :evil: no ;)
w reszcie MTki :mrgreen: no ale racja taka że montkiem w zimie na zimówkach najczęściej pomykam :)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

24 Gru 2010, 20:56

pocieszny napisał(a):w jednym syfie mam zimówki :evil: no ;)
W bagazniku :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

24 Gru 2010, 22:35

na zapasie ;p
kłąrwa normalnie czymsik po drodze się przemieszczać trzeba ;) a jak auto rozwija 150 km/h to raczej na simexie nie pojade po asfalcie ;p
po szutrze hmm to już inna zabawa :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)