Mam podobny problem, tyle że w samuraiu, też przy obciążeniu coś z przodu "tyrczy" i nie wiem od czego zacząć, czytałem ten post tyle tylko że u mnie nie ma sprzęgiełek a przynajmniej ich nie widać na zewnątrz. BRODATY poradź jak się do tego zabrać
No to masz spokuj, jak czegoś nie masz to się nie może zepsuć
A tak poważnie to zwróć się lepiej do Jogi4x4,, samuraisj700 albo do pocieszny. Oni napewno są dużo bardziej doświadczeni niż ja
Ostatnio edytowany przez BRODATY, 28 Sty 2011, 21:33, edytowano w sumie 1 raz
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
ok dzięki, może zobaczą ten temat, a ja chyba mam stałe sprzęgiełka, blady jestem jeszcze w tym temacie ale widziałem na aledrogo coś podobnego [link do oferty na Allegro wygasł] i moje z zewnątrz wyglądają tak samo, najlepiej by pasowało żeby to były sprzęgiełka bo bym sobie sam poradził z naprawą,
Stałe zabieraki są najtrwalsze i najprostrze w budowie więc nie powinno być wielkiego problemu ze zdiagnozowaniem jeśli to one nawaliły. Tylko, że rozwalić zabieraki nie jest tak łatwo więc istnieje możliwość, że to coś innego
Nie ma co rozmyślać tylko trzeba złapać za klucz odkręcić sześć śrub i kuknąć co się tam dzieje. Jeśli to nie w tym problem, to przy pomocy "starych wyjadaczy" coś się wymyśli
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
ok, lece do garażu i sprawdzam i za chwile będzie wiadomo czy to sprzęgiełka czy też coś innego
[ Dodano: 28 Styczeń 2011, 19:42 ] dzisiaj chyba nie pójdę, bo przyszedł sąsiad i omawiamy sens życia przy "wyborowej"
[ Dodano: 28 Styczeń 2011, 21:02 ] a jednak się udało, poszedłem odkręciłem sprzęgiełka i są ok. ale jeśli włącze 4x4 kręci się jedno koło, ale jak je zablokuję to powinno się kręcić drugie, a się nie kręci, to co to może być????
Stałe zabieraki to nie sprzęgiełka, sprzęgi zapinają i rozpinają półoś przy stałych zabierakach półosie są na stałe zapięte. A terkotanie przy jeździe na wprost czy przy skręcaniu? Jak się mają przeguby?