Witam witam
Szanuję wybór każdego z Klientów to jego święte prawo ale żeby wybrać powinien mieć prawo do pełnej, rzetelnej i uczciwej wiedzy o produktach ...a każdy dobry produkt obroni się sam
Pisałem już kilkukrotnie w różnych miejscach że ideałów resorowych po prostu nie ma i zdania nie zmieniam -kwestia tylko pełnej świadomości wad i zalet.
Pozwólcie że przy okazji wytłumaczę również skąd wzięła się, w niektórych kręgach, wręcz kultowa twardość resorów od Mazura ...za przykład niech posłużą samurajowskie przody; otóż w Serii są to 3 pióra po 6mm grubości, ja na początku po prostu tylko dokładałem dodatkowo 1 pióro 6mm i taki model sprawdzał się ale dopiero przy masie samiego ok. 1,2tony niestety część klientów miała nieco lżejsze... Aktualnie produkuję pod off-road resory o zróżnicowanej grubości piór (przy masie ok. 1 tony jest to układ 6mm lub 5mm pióro główne + 5 nawinięte na główne + 5mm pomocnicze + 6mm spinające). Dodatkowo jako pierwsza firma na rodzimym rynku zastosowałem obustronne podwójne pióra główne (przód i tył) co stanowi idealne zabezpieczenie przy ew. pęknięciu/złamaniu pióra głównego (niewątpliwie usztywnia to też nieco resor -coś za coś
![Wink ;-)]()
). Od kilku miesięcy wprowadziłem również przekładki teflonowe umieszczone na całej powierzchni styku piór (nie tak jak w oryginale jedynie na samych końcach).
Zasady ew. reklamacji są baaaardzo proste przyjmuje przez rok 100% reklamacji -bez żadnych "kruczków słownych" i nie na chwilę bo wchodzę na rynek, tylko tak jest od zawsze i na zawsze (oczywiście poza: "dzwonami" i w przypadku braku zamontowanych ograniczników "zamknięcia" się wieszaków. Temat zamykania się wieszaków dotyczy głownie resorów off-roadowych, typ "leśnik" i seria niekoniecznie muszą mieć ograniczniki ale uważam że są wskazane)
Moje resory typu HD OFF-ROAD faktycznie na początku są TWARDE o czym uczciwie uprzedzam kupującego ale po kilku tygodniach intensywnego użytkowania układają się i zaczynają pracować jak należy (to kiedy zrobią się miękkie zależy w dużej mierze od Użytkownika i o odpowiedniego doboru resora pod masę samochodu -robię to indywidualnie)
Owszem zdarzają się również reklamacje (pękanie pióra lub bardzo rzadko osiadanie) ...ale kto ich nie ma??
O minusach uczciwie napisałem czas na "chwalenie się"
Przez rok nie interesuje mnie czy "biegasz latasz skaczesz pływasz" masz bezproblemową gwarancję
Nieskromnie napiszę że moje resory są jednymi z dłużej trzymających swój pierwotny profil (na "dotarciu" osiadają ok 1,5-2cm)
Po odpowiednim dobraniu i ułożeniu się pracują naprawdę MIĘKKO (choć uczciwie napiszę że są dostępne na rynku resory Firmowe odczuwalnie "miększe" jednocześnie jestem w stanie wskazać również Firmówki twardsze od moich -dużo zależy również od amortyzatorów i doboru resorów pod masę samuraj)
To co już zostało wspomniane mianowicie 10cm (4cale) to maksymalny bezpieczny lift do samuraja (bez konieczności grubszych ingerencji) moje produkuję w przedziale 3-4cale zależnie od zamówienia. Wykonuję również wersje "spłaszczone" pod SPOA (choć uczciwie napiszę że nie jestem zwolennikiem przekładania resorów nad mosty)
...żeby nie było że tylko się chwalę to dla osób powołujących się na FORUM daję rabat 10% na zakup zawieszenie typu OFF-ROAD HEAVY DUTY