SUZUKI SAMURAI RESORY LOVELLS

06 Mar 2011, 19:59

Nie chodzi mi o lift 2" :?:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

06 Mar 2011, 20:12

Lift +2" powinien dać 5 cm
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

07 Mar 2011, 19:50

A co zrobisz z wąsem kierownicy? Wysokie auto to tylko problemy
lovells4x4
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Polska

07 Mar 2011, 20:34

lovells4x4, Mam do ciebie ogromna prośbę zrobił byś fotki swojej maszyny ale jak stoi normalnie na równym
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

12 Mar 2011, 12:24

Witam witam

Szanuję wybór każdego z Klientów to jego święte prawo ale żeby wybrać powinien mieć prawo do pełnej, rzetelnej i uczciwej wiedzy o produktach ...a każdy dobry produkt obroni się sam

Pisałem już kilkukrotnie w różnych miejscach że ideałów resorowych po prostu nie ma i zdania nie zmieniam -kwestia tylko pełnej świadomości wad i zalet.

Pozwólcie że przy okazji wytłumaczę również skąd wzięła się, w niektórych kręgach, wręcz kultowa twardość resorów od Mazura ...za przykład niech posłużą samurajowskie przody; otóż w Serii są to 3 pióra po 6mm grubości, ja na początku po prostu tylko dokładałem dodatkowo 1 pióro 6mm i taki model sprawdzał się ale dopiero przy masie samiego ok. 1,2tony niestety część klientów miała nieco lżejsze... Aktualnie produkuję pod off-road resory o zróżnicowanej grubości piór (przy masie ok. 1 tony jest to układ 6mm lub 5mm pióro główne + 5 nawinięte na główne + 5mm pomocnicze + 6mm spinające). Dodatkowo jako pierwsza firma na rodzimym rynku zastosowałem obustronne podwójne pióra główne (przód i tył) co stanowi idealne zabezpieczenie przy ew. pęknięciu/złamaniu pióra głównego (niewątpliwie usztywnia to też nieco resor -coś za coś ;-) ). Od kilku miesięcy wprowadziłem również przekładki teflonowe umieszczone na całej powierzchni styku piór (nie tak jak w oryginale jedynie na samych końcach).

Zasady ew. reklamacji są baaaardzo proste przyjmuje przez rok 100% reklamacji -bez żadnych "kruczków słownych" i nie na chwilę bo wchodzę na rynek, tylko tak jest od zawsze i na zawsze (oczywiście poza: "dzwonami" i w przypadku braku zamontowanych ograniczników "zamknięcia" się wieszaków. Temat zamykania się wieszaków dotyczy głownie resorów off-roadowych, typ "leśnik" i seria niekoniecznie muszą mieć ograniczniki ale uważam że są wskazane)
Moje resory typu HD OFF-ROAD faktycznie na początku są TWARDE o czym uczciwie uprzedzam kupującego ale po kilku tygodniach intensywnego użytkowania układają się i zaczynają pracować jak należy (to kiedy zrobią się miękkie zależy w dużej mierze od Użytkownika i o odpowiedniego doboru resora pod masę samochodu -robię to indywidualnie)
Owszem zdarzają się również reklamacje (pękanie pióra lub bardzo rzadko osiadanie) ...ale kto ich nie ma??
O minusach uczciwie napisałem czas na "chwalenie się" 8-)
Przez rok nie interesuje mnie czy "biegasz latasz skaczesz pływasz" masz bezproblemową gwarancję
Nieskromnie napiszę że moje resory są jednymi z dłużej trzymających swój pierwotny profil (na "dotarciu" osiadają ok 1,5-2cm)
Po odpowiednim dobraniu i ułożeniu się pracują naprawdę MIĘKKO (choć uczciwie napiszę że są dostępne na rynku resory Firmowe odczuwalnie "miększe" jednocześnie jestem w stanie wskazać również Firmówki twardsze od moich -dużo zależy również od amortyzatorów i doboru resorów pod masę samuraj)
To co już zostało wspomniane mianowicie 10cm (4cale) to maksymalny bezpieczny lift do samuraja (bez konieczności grubszych ingerencji) moje produkuję w przedziale 3-4cale zależnie od zamówienia. Wykonuję również wersje "spłaszczone" pod SPOA (choć uczciwie napiszę że nie jestem zwolennikiem przekładania resorów nad mosty)

...żeby nie było że tylko się chwalę to dla osób powołujących się na FORUM daję rabat 10% na zakup zawieszenie typu OFF-ROAD HEAVY DUTY
(600)017290 [email widoczny po zalogowaniu]
Mazur
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: TULCE

12 Mar 2011, 16:11

no witamy :mrgreen:

wrzuć w odpowiednim temacie opis i fotkę swojego samuraja, będzie od razu poglądowa fotka :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

12 Mar 2011, 21:59

lovells4x4 napisał(a):Karson - ja nie zamierzam się tu reklamować. Nie od tego jest forum. Kto będzie chciał wejdzie na stronę producenta czy też polskiego porzedstawiciela i tam znajdzie wszelkie informacje.



...i wsjo w tjemu....
(600)017290 [email widoczny po zalogowaniu]
Mazur
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: TULCE

20 Mar 2011, 15:06

Mazur napisał(a):
lovells4x4 napisał(a):Karson - ja nie zamierzam się tu reklamować. Nie od tego jest forum. Kto będzie chciał wejdzie na stronę producenta czy też polskiego porzedstawiciela i tam znajdzie wszelkie informacje.



...i wsjo w tjemu....


Nie znasz tematu od początku to nie komentuj. Rejestrowałem się na forum tylko dlatego, zę publicznie były tu rozsiewane nieprawdziwe dane. Zostały one wycofane więc nie znasz całości.
lovells4x4
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Polska

20 Mar 2011, 15:10

lovells4x4, To jak zrobił byś te fotki ??
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

20 Mar 2011, 21:11

Czy nie ważniejsze jest jak ten zawias robi a nie jak wygląda? Sam zastanawiałem się nad drążkami Lovells do Pajero, zamiast powszechnie zachwalanych OME. Cena jest atrakcyjna, chyba się skuszę. Ale czy Dobinsons się z tym nie pogryzie?

Pozdrawiam
Łukasz
Plastik
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Gdynia

21 Mar 2011, 13:32

a czemu ma się pogryźć? przecież nie założysz z prawej strony love, z lewej dobi, więc kłopotu nie będzie :mrgreen: a przód-tył to już zupełnie inna bajka :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

21 Mar 2011, 18:03

Karson napisał(a):a czemu ma się pogryźć? przecież nie założysz z prawej strony love, z lewej dobi, więc kłopotu nie będzie :mrgreen: a przód-tył to już zupełnie inna bajka :wink:


Hm, springi jakie mam z tyłu są dość twarde, ogólnie Dobinsons uchodzi za twarde zawieszenie, twardsze od OME. Zakladając że Lovells jest podobnie jak OME, bardziej miękki, wrzuce z przodu miękkie drążki a d... pozostanie twarda, to...? Da się tym jeździć? :wink:

Pozdrawiam
Łukasz
Plastik
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Gdynia

21 Mar 2011, 19:17

Mi tam się na Dobi jedzie fajnie, jest bardziej miękki niż to co było jak go zanabyłem.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

23 Mar 2011, 18:33

Twardość w przypadku drążków przecież wynika z podkręcenia a nie z jakości samego materiału. Nie można więc o drążkach mówić, że sa twarde lub miękkie bo to się reguluje. Można tylko mówić o jakości wykonania a szczególnie o dokłądności bowiem w przypadku drązków to jest kwestia ułamków milimetra na wieloklinie.
lovells4x4
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: Polska

23 Mar 2011, 19:07

lovells4x4 napisał(a):Twardość w przypadku drążków przecież wynika z podkręcenia a nie z jakości samego materiału

Hm... A co z drążkami HD? Z tego co piszesz drążki zalecane do samochodów wyposażonych w metalowy zderzak z windą są takie same jak te montowane seryjnie.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995