SUZUKI SAMURAI RESORY LOVELLS

06 Mar 2011, 19:59

Nie chodzi mi o lift 2" :?:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

06 Mar 2011, 20:12

Lift +2" powinien dać 5 cm
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Rok produkcji: 1995

07 Mar 2011, 19:50

A co zrobisz z wąsem kierownicy? Wysokie auto to tylko problemy
lovells4x4
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

07 Mar 2011, 20:34

lovells4x4, Mam do ciebie ogromna prośbę zrobił byś fotki swojej maszyny ale jak stoi normalnie na równym
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

12 Mar 2011, 12:24

Witam witam

Szanuję wybór każdego z Klientów to jego święte prawo ale żeby wybrać powinien mieć prawo do pełnej, rzetelnej i uczciwej wiedzy o produktach ...a każdy dobry produkt obroni się sam

Pisałem już kilkukrotnie w różnych miejscach że ideałów resorowych po prostu nie ma i zdania nie zmieniam -kwestia tylko pełnej świadomości wad i zalet.