Rura od razu!
Gates i SKF to najlepsza kompozycja z możliwych ale ty musisz się zastanowić nad jedną sprawą ,miałeś wymienione to podobno 30 kkm temu,musisz mieć pewność czy podobno czy na pewno,jeśli zdobędziesz te informacje na 100 % to w celu sprawdzenia rzuć sobie okiem na to ustrojstwo w mojej Renowce pasek pachniał świezością ale rolka była zardzewiała wręcz
Widzisz ty podchodzisz do rzeczy właściwie ,po kupnie samochodu myślisz natychmiast o wymianie rozrządu,to ciebie niepokoi i słusznie!Wiele świetnych silników zostało przeklętych przez właścicieli ,którym pękł pasek lub rozsypała się rolka napinacza i po silniku.Ja też na twoim miejscu to sobie bym wymienił dla spokoju ducha ,to nie są aż takie koszty.60kkm(lub co 5 lat) to najbezpieczniejsza granica dla wymiany paska ,chociaż producent na pewno zaleca rzadziej.Gdybym jednak na 100 % byl pewien,że pasek z rolką był wymieniony 30kkm temu i nie dawniej jak 5 lat to tego bym nie wymieniał ,bo po co?!