Suzuki Switch z 2012 roku czy Volkswagen up z 2015r


16 Lis 2019, 17:23

Pionek zradykalizował się jak islamski ekstremista jakiś :ok:
Przynajmniej możemy się pośmiać z jego Vagińskiej teorii :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

16 Lis 2019, 18:52

dzida napisał(a):Pionek zradykalizował się jak islamski ekstremista jakiś

Też odnoszę takie wrażenie... :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

16 Lis 2019, 19:43

No ja tak samo mogę napisać, w każdym temacie każdy VAG od Golfa III do A6 3,0 TFSI wszystko bee
załóżcie swoje forum anty-vag.com.pl (prawie jak antykomor..) i będzie sprawa załatwiona a nie mącicie ludziom w głowie.

Niektóre Wasze opowiastki to już pokonaliście największych hejterów - gimbów pod clipami na youtube :yes:
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

16 Lis 2019, 20:21

Pionek napisał(a):No ja tak samo mogę napisać, w każdym temacie każdy VAG od Golfa III do A6 3,0 TFSI wszystko bee
załóżcie swoje forum anty-vag.com.pl (prawie jak antykomor..) i będzie sprawa załatwiona a nie mącicie ludziom w głowie.

Niektóre Wasze opowiastki to już pokonaliście największych hejterów - gimbów pod clipami na youtube


To już jest poważny stan :D
Mam styczność z różnymi fanatykami różnych marek i to takim na otro ale Ty jesteś na pierwszym miejscu. Yakie swoiste zamknięcie się na motoryzacje + brak doświadczenia + ściana w dopływie wiedzy = psychofan...

Zobacz ostatni temat z jakimś rupieciem gdzie jak to byłby diesel lexa to autora bym wyśmiał a Ty co ...no nic trzeba temat rozważyć bo to tdi...tu natomiast farmazonisz uzasadnienia przebiegowe up¡a ja Ci wklejam 200ogłoszeń swift vs up gdzie okazuje się że gadasz głupoty a Ty dalej swoje...
Dam Ci prostą radę operuj suchymi faktami z wikipedii to też jest potrzebne bo ktoś w pigułce ma całość...a tak ośmieszasz siebie i markę...którą kochasz.

Ja w odróżnieniu od Ciebie walę konkretami...co ciekawe nawet na pw jak komuś coś doradzam to nie trzymam się konkretnej marki tylko rozwiązania.
I co ciekawe są ludzie którz za moją namową pozostali przy chociażby vw i są tacy co dopiero kupili coś spod tego znaczka...
Zresztą dziś namówiłem kolegę na golfa7rkę po tym jak bidok męczy się z fwd tfsi gdzie udowodniłem mu że fwd jest rzeźbą w g.

P.s.

3,0tfsi uważam za jedeną z fajniejszych opcji vw więc widzę że jak czegoś nie było to sobie dorobisz.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
1

16 Lis 2019, 21:05

szybki napisał(a):brak doświadczenia

No wiesz nie wiem czy brakiem doświadczenia można nazwać kogoś kto jeździ na co dzień autem spod znaku VW i ma pod maską...TSI

poza tym wszystkim opowiadasz jakie Audi drogie w serwisie z V6, niejednokrotnie opowiadając że Lexus czy ogólnie Japonia to mistrze taniego serwisowania.
Kumpela od miesiąca walczy z czujnikiem abs w Hondzie Jazz, podobno tylko oryginał działa i do dostania tylko w ASO, wydała już z 400 zł na to auto (m.in diagnostyka, czujnik NTY który nie działa) a teraz jedzie do ASO i wyda kolejne 600, od taki po prostu Jazz 1,4
Z resztą mając Hondę wiem jak czasem ciężko z częściami a i serwis bywa okrutnie "chamski".
I powiem tylko tyle jeśli dla kogoś 1,6 mpi jest "wadliwy" bo inne auta mają taki sam silnik a ten pochodzi z golfa iii, wszystkie TSI to śmietnik, a 1,9 tdi klekocze i nic nie reprezentuje, no to faktycznie ja jestem zamknięty na dopływ "wiedzy".

I Ty też nie walisz konkretami np pisząć o japońskich markach, gdzie w wielu przypadkach serwis tylko ASO, dostęp do części kijowy, cześci drogie (np czujnik ABS Febi do Jazza ..600 zł :no: ) itd..nie chce myśleć ile trzeba kasy wywalic na serwis niejednego Lexusa, którego nigdzie indziej niż w ASO "normalnie się nie naprawi, a zamienników brak.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault Twizy w Łazienkach Królewskich
    Renault Twizy zostało zaprezentowane przy hipodromie w Łazienkach Królewskich, w czasie finałów zawodów jeździeckich w skokach przez przeszkody. Twizy daje początek nowej epoce pojazdów elektrycznych, ...

16 Lis 2019, 21:18

Pionek napisał(a):nie chce myśleć ile trzeba kasy wywalic na serwis niejednego Lexusa

Dziękujemy, że zawarłeś słowo klucz, że nie chcesz myśleć i tym samym przyznałeś, że nie wiesz ile kosztuje Lexus. Nigdy nie zrozumiesz o co chodzi w tanim serwisowaniu (tanie serwisowanie to nie tanie części z Chin).

P.S. Dziwnie się motasz skacząc z Lexusa na Hondę szukając argumentu. :mrgreen: Dawaj jeszcze coś w temacie Suzuki :D

P.S. II W tym tygodniu zobaczymy ile kosztuje pakiet startowy do A4 B5 z mitycznym 1.6. Dodam tylko, że w zadbanym A4 z 157tys. przebiegu było więcej usterek na start niż przez 3 lata miałem w Lexie.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

16 Lis 2019, 21:32

Czyli ilu już Was jest 3 muszkieterów? aaaa rozumiem.
Przypomnimy dlaczego VAG jest bee:
- silnik 1,6 rodem z Golfa 3, a przecież inne auta tez takie mają i taki który nie jedzie a ponieważ KAŻDY szuka wyścigówki to powinien mieć zagwarantowane w konstytucji że takie 1,6 też takie jest
- 1,9 tdi klekocze, a przecież diesla CR konkurencja już tłukła w latach 70
- 1,8T za drogi i co reprezentuje? nic Saab miał już turbo w 85 roku
- w KAŻDE 2,0 TFSI 200 koni wkład to jest 5 tys, można auto kupować bez oględzin w ciemno bo sprawdzanie nie ma sensu, w każde i tak wkład 5 koła.
itd..

Pokażcie Panowie cfaniaki, oryginalny czujnik ABS do Jazza, zobaczymy jaki jest tani np biorąc pod uwagę czujniki do Audi/VW i w stosunku np do wielo-wahaczowego zawieszenia które podobno jest tak drogie że auta nie warto kupować.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

16 Lis 2019, 21:40

Chłopie przestań wylewać swoje kompleksy i brak dopuszczania niektórych faktów co do aut, które adorujesz. Poczujesz się lepiej. Podejdź tak solidnie w opisywaniu kosztów swojego VW jak ja opisując każdą złotówkę wtedy pogadamy o serwisowaniu. :ok:

Wróć do Swifta i Up! i powiedz o konkretach, a nie, że VW nie jeździ w mieście, a Swift już tak. Bo sprzęgło to wymaga wymiany po 150tys. już w wspomnianej wcześniej naszej A4 1.6 i okazuje się, że to nic nadzwyczajnego...
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

16 Lis 2019, 22:12

Pionek napisał(a):poza tym wszystkim opowiadasz jakie Audi drogie w serwisie z V6, niejednokrotnie opowiadając że Lexus czy ogólnie Japonia to mistrze taniego serwisowania.

I znowu to samo... jak czegoś nie powiedziałem to Ty sobie dopowiesz :D

A ile lexów muszę serwisować żebyś przyjął do wiadomości pewne fakty?

Do tego chłopie niedość że serwisuje auta Twojej ulubionej marki i mam kontak chociażby z profi silnikowcami to posiadałem audiaki, golfiaki, polwki itp.więc co chcesz więcej? Temat up a wiesz że up i citigą miałem pewnie pół roku :D

I co ciekawe będziesz dyskutować a ja tym czasem do vw zamówię w tym roku więcej części niż Ty przez całe życie :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

16 Lis 2019, 22:19

dzida napisał(a):Bo sprzęgło to wymaga wymiany po 150tys.
Absolutnie, wyciągnąć z auta i włożyć do pudełka i do sklepu jako nówka :)

szybki napisał(a):Do tego chłopie niedość że serwisuje auta Twojej ulubionej marki i mam kontak chociażby z profi silnikowcami to posiadałem audiaki, golfiaki, polwki itp.więc co chcesz więcej? Temat up a wiesz że up i citigą miałem pewnie pół roku
To pytanie akademickie ile masz lat? 99? skoro miałeś każde auto VAG-a z każdym silnikiem, chyba że przez 2 tyg :yes:


Ja już kończę te durne dyskusje, powiem tak
BMW - marka niemiecka, kolesie którzy nimi jeżdżą to osobna kategoria, serwis też
Opel - połowa silników wcina olej lepiej niż TSI, były silniki z wadliwym rozrządem, częściej goszczą w serwisach niż VAG

ale to właśnie VAG jest przedmiotem największego hejtu, po prostu marka która wypuściła masę aut, ludziom się spodobały, zrobiła rozpiernicz na rynku motoryzacyjnym i robi od wielu lat i stąd te hejty, ludzi którzy nie mogą zrozumieć że ich cudowna marka nie ma takiej renomy, nie cieszy się takim powodzeniem itd.
No jak można hejtować Opla?
I tyle co mam do powiedzenia.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

16 Lis 2019, 22:45

Pionek napisał(a):To pytanie akademickie ile masz lat? 99? skoro miałeś każde auto VAG-a z każdym silnikiem, chyba że przez 2 tyg

I znowu to samo ja nie powiedziałem ale Ty sobie dopowiesz ... :D
Jakie każde ? Tylko niektóre modele posiadałem a do tego mam kolegów fanów vw więc zawsze coś się dowiem i czymś pojeżdżę :D
A co Ty myślisz że u mnie jest tak jak u Ciebie...złapie się z fanbojem, posłucham i kupie auto?
Każdą scieżke sam sobie drepcze i to zbierając wiedzę z każdej strony...oczywiście przy zwyklakach to kupuje, testuje sprzedaje albo i nie :D
Więc zanim trafiłem na lexa była to dla mnie najdroższa marka na świecie... :D

Co do tematu to trafienie swifta z małym przebiegiem jest tak samo prawdopodobne jak up. :ok:

Do tego auta typu aygo, c1, up itd są takie sobie delikatnie mówiąc.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

17 Lis 2019, 01:43

dzida napisał(a):P.S. II W tym tygodniu zobaczymy ile kosztuje pakiet startowy do A4 B5 z mitycznym 1.6.

Pewnie z 1500 max i to z prewencyjna wymiana termostatu i czyszczeniem przepustnicy ;p
dzida napisał(a):Dodam tylko, że w zadbanym A4 z 157tys. przebiegu było więcej usterek na start niż przez 3 lata miałem w Lexie.

Co tam sie popuslo? ja do tego przebiegu robilem tylko termostat i jedna oslone przegubu, czyzby te 157tys to bylo realnie 314tys? ;p
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
0

17 Lis 2019, 14:21

Raziel11 napisał(a):Pewnie z 1500 max i to z prewencyjna wymiana termostatu i czyszczeniem przepustnicy ;p

1500 to się wydaje na wielowahacz :mrgreen:
Wstępnie przewiduję 3000zł bez termostatu i przepustnicy ale czyszczeniem odmy, a trzeba będzie kupić jeszcze jakieś opony letnie i nie doliczyłem to co sam zmienię. Oczywiście nie kazałem robić w standardzie "dla Janusza z Audi", który zmienia olej 1x na 3 lata i mówi, że do auta nic nie dokłada.

Raziel11 napisał(a):Co tam sie popuslo? ja do tego przebiegu robilem tylko termostat i jedna oslone przegubu, czyzby te 157tys to bylo realnie 314tys? ;p

Jak to w Niemcu głównie elektryka - nie działa regulacja lusterek, niesprawna elektryczna szyba, uszkodzone wycieraczki szyb (to sam spróbuje ogarnąć), które zatrzymują się w dziwnym miejscu. W 2 pierwszych przypadkach widać, że ktoś coś próbował robić i zniszczył osłonę przycisków i nie dał rady... Słyszałem też jakby nieszczelny wydech. Do tego mój znajomy coś pewnie znajdzie. W Lexie przez 3 lata padła mi tylko sonda lambda, a raczej jej nieoryginalny "renomowany" zamiennik Bosch, który się nie umywa do 50zł droższej Denso.

Przebieg wydaje się prawdziwy ponieważ... przyciski jeszcze się nie łuszczą, a zawias jeszcze seria.
Ogólnie śmieszy mnie spuszczanie się nad jakością wnętrza A4 B5 ale żeby nie było doceniam jedną rzecz tj. cicha praca zawiasu.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

17 Lis 2019, 14:59

Dzida jak ja pisałem o swoim a4 już dawno temu to byłem wyśmiewany bo takie cudowne auto które się nie psuje...a jak wpisywałem swoje usterki na google to wpis jeden za drugim z tym samym ale to nie usterka tylko serwis.
U mnie były grane szyby, wycieraczki, centralny zamek pompka, awaria nagrzewnicy oczywiście brak pikseli na ekraniku to takie tam, zawieszenie przód, wywalone mocowania amorów tył. Auto miało 190k.km.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0