REKLAMA
Witam planuje wsadzić do swojego auta (rover 25) silnik 1.8T najlepiej grupy Vagowskiej . Mam parę pytań na które nie mogłem znaleść odpowiedzi na internecie i u znajomych .
1. Wiem , że 1.8T wzdłużnie ma inne łapy oraz to , że różni się znacznie od tego poprzecznego lecz nie bardzo mnie to interesuje bo wydech i tak musze zrobić cały nowy więc to mnie lata , zamocowanie różnych elementów też bo będzie praktycznie wszędzie rzeźba . Oto właśnie pytanie czy będzie dużo więcej roboty z wsadzeniem tego silnika poprzecznie własnie do mojego gdzie będę go łączył flanszą z moją skrzynią by zaoszczędzić na półosiach itp ( wszystko z hamulcami też będzie wymieniane na mocniejsze lecz poprostu z rodziny rovera) .
2. W aucie , które będzie dawcą pewnie będzie sprzęgło hydrauliczne , a w moim jest na lince . Jest możliwość nie ruszania sprzęgła itp czy trzeba przerabiać na hydraulike ? Zależy to od skrzyni czy silnika ?
3. Immo pewnie będzie wywalone i tu pytanie czy narazie (na pierwsze próby czy to wgl zadziała itp ) mogę to odpalić na kompie z dawcy ?
Wsumie to chyba wszystko co nie jest mi jasne , będe to robił sam w większości bo nikomu nie chce tego dawać , wszystko przemyślane , wyboru wsumie już nie ma bo obecny silnik już jest na wykończeniu
Z góry dzięki za odpowiedzi