masz racje "nie idzie jechać bez palenia laczka", zwykle te blokady nie mają 100% ale też zwykle te auta nie są wykorzystywane do "normalnej jazdy" w rozumieniu użytkownika dróg
wszystko OK ale zblokowanie w 100% po niedługim czasie wysyła dyfer w niebyt
zwykle są to pobożne życzenia sprzedających (te 100%) zwykle to szpera zrobiona z 2 sprężyn śruby i 2 płaskowników
![Mr. Green :mrgreen:]()
gdzie stopień tarcia reguluje się skręcając śrube
![Mr. Green :mrgreen:]()
co też powoduje wysłanie dyfra w kosmos po jakimś czasie
te samochody nie mają rozłączanej blokady, ale blokada blokująca w granicach 60-70% spokojnie może być używana na drodze, przy większym przeciążeniu po prostu się rozblokuje
jeśli mółimy oblokadach fabrycznych bądź aftermarketowych montowanych do samochodów seryjnych zwykle są to blokady automatyczne, działające niezależnie od woli kierowcy, zwykle stale inierozłączane