31 Sie 2015, 06:08
To sobie daruj na pewno,kiepskie silniki i model również słabo udany..
W silnikach benzynowych najbardziej kłopotliwe są cewki zapłonowe. Nie dość, że ich mała odporność na wilgoć utrudnia rozruch silnika w deszczowe dni albo skutkuje przerwami w pracy to jeszcze często ulegają awariom. Nietrwałe są także wariatory odpowiedzialne za zmiany faz rozrządu.
Diesle są bardzo wrażliwe na kiepskiej jakości paliwo,psują się także turbosprężarki.
Nie grzeszą trwałością zawory w układzie recyrkulacji spalin oraz dwumasowe koła zamachowe montowane w mocniejszych odmianach silników dCi. Pasek rozrządu może nie wytrzymać zalecanego przez producenta przebiegu 120 tys.km - serwisy zalecają wymianę co 90 tys.km.
Dodatkowo każdy z elementów instalacji elektrycznej może ulec awarii. Równie dobrze może to być silnik wycieraczek jak i elektryczny system otwierania pokrywy bagażnika.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.