Szukam auta - Proszę o poradę i pomoc przy wyborze auta

14 Paź 2013, 22:15

Szanowni Państwo,

w niedługim czasie planuję zakup auta i piszę do was z prośbą o pomoc w podjęciu odpowiedniej decyzji oraz o "trzeźwe" spojrzenie moje zestawienie.

1. przedstawienie mojej osoby, sytuacji, potrzeb, budżetu
2. auta na które zwracam szczególną uwagę oraz ich + i -, moim zdaniem
3. pytanie dotyczące Nissana X-triala

Ad.1. Jestem młodym kierowcą (21 lat, 3 lata prawo jazdy). Do tej pory jeździłem raczej mało... Aktualnie podjąłem pracę za granicą Polski więc potrzebuje auta, które pozwoli mi na komfortową wielogodzinną podróż. Jak każdy "młodziak" mam również ochotę na odrobinę lansu i sportowego silnika. Jednakże z drugiej strony jestem przedsiębiorcą i staram się myśleć logicznie i przyszłościowo (stąd w dalszej części pojawią się marki aut z różnych klas). Szukam samochodu do 30 tyś zł +/-. Interesują mnie jedynie manualne skrzynie i silniki benzynowe (boje się diesla ze względu na drogą naprawę wtryskiwaczy, turbiny i koła dwumasowego)

Ad.2. BMW e90: + super wygląd, bogate wyposażenie, ocynkowane blachy, łańcuszek, duża kultura jazdy
- dość wysoka cena za dane roczniki
Nissan X-trial: + bardzo ładny, wysokie zawieszenie, 4x4, niska cena
- brak ocynku? (c.d. w pkt. 3)
Hyundai Sonata: + b. ładne auto, atrakcyjna cena, wysoka kultura jazdy
- brak ocynku
Suzuki Grand Vitara: + super wygląd, wysokie zawieszenie, 4x4
- brak ocynku

Ad.3. Czy Nissan X-trial posiada ocynkowane blachy? Z tego co mi wiadomo Nissany nie posiadały ocynku, ale wyczytałem w internecie w niezbyt wiarygodnym miejscu że to auto akurat posiada... Proszę o odpowiedź lub podanie linku to tekstu źródłowego.
kris4321
Obserwowany

Prawo jazdy: 22 09 1992
Auto: nie mam

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Summer Cars Party 2009 / relacja