Szukam zrywnego klasyka, 150KM, możliwe RWD (albo nie) do 25tyś zł.

12 Wrz 2019, 20:52

Ostatnio myślałem o Lexusie IS200, ale po jednej jeździe próbnej wydał mi się trochę zbyt mulasty przy niskich obrotach.
Myślałem też o Octavii RS mk1 (nie RWD oczywiście), ale mało tego trochę na rynku.
BMW się boję jak diabła w nocy.
Mercedes? Znajomy ma no i... jakoś tak nie widzę tego. Niby RWD ale wciąż dupowóz.
Reszty grzechów nie pamiętam.

Sedan lub coupe. Ogólnie 150 konia mi wystarczy, ale chce mieć frajdę z samochodu i bardziej zależy mi na zrywności, niż osiągach maksymalnych. W środku może mieć spartańskie warunki.
Jeśli ktoś ma pomysł na coś nie RWD, ale wciąż fajnego, to chętnie posłucham.
Stylistycznie im dalej oz Mazdy Miaty i jej buśki z kreskówki, tym lepiej.
Kaczmarczyk
Nowicjusz
 
Posty: 16

12 Wrz 2019, 21:09

Kaczmarczyk napisał(a):ale po jednej jeździe próbnej wydał mi się trochę zbyt mulasty przy niskich obrotach.

To weź is300 temat pozamiatany :)
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11044
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

12 Wrz 2019, 21:24

Czyli nie wydawało mi się? Oczywiście 300 byłoby przepyszne, gdybym miał 3 nerki.
Kaczmarczyk
Nowicjusz
 
Posty: 16

12 Wrz 2019, 21:39

Kaczmarczyk napisał(a):gdybym miał 3 nerki.

Nie rozumiem :wink:
Chodzi Ci o wypożyczenie jednej :?: :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11044
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

12 Wrz 2019, 22:59

Bardziej sprzedaż nadprogramowej.
Kaczmarczyk
Nowicjusz
 
Posty: 16

13 Wrz 2019, 00:13

Tak na poważnie, jak będziesz zaintereowany is300 to daj sygn.na pw.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11044
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hybryda do ostrej jazdy - Lexus RC 300h F Sport
    Nadchodzą ciężkie czasy dla miłośników ostrej jazdy – coraz więcej krajów zapowiada wprowadzenie ograniczeń dla samochodów z napędem konwencjonalnym. Są jednak samochody, które łączą ekologiczny ...

13 Wrz 2019, 09:40

Moje typy to:
Lexus IS300
Lexus GS 300/430
BMW 3 E46 2.5/3.0i
Saab 9-3 2.0T
Volvo S60 2.4 T5
Ford Mondeo MK3 ST220
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

18 Wrz 2019, 08:47

Twoje wymagania idealnie pasują mi do 406 Coupe, którego sam posiadam od 2ch lat (najpierw 2.0, obecnie 3.0 V6 207KM).

Silnik jest pancerny, a przy 2k RPM ma praktycznie 90% maks momentu.

Auto bajecznie tanie w utrzymaniu (remont praktycznie 70% zawieszenia wyszedł mnie 800 zł za części), po założeniu LPG jazda za pół darmo, mimo kół 18stek dość wygodne - ludzie często oglądają się na ulicy gdyż nie jest to zbyt częsty widok na drogach.

Wyposażenie jak na tamte lata również jest dość atrakcyjne.


Niestety ze znalezieniem odpowiedniej sztuki w Polsce może być ciężko, a za granicą ceny co raz wyższe.
Exodiss
Początkujący
 
Posty: 228
Auto: Peugeot 406 Coupe
Silnik: 3.0 V6 207KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

19 Wrz 2019, 06:35

Exodiss napisał(a):Auto bajecznie tanie w utrzymaniu
przestań bredzic. Długa listę można napisać z cenami z kosmosu w stosunku do auta. Zawieszenie za 800 zł to rozumiem na topsranie albo innym Masterszicie?
Jaki masz kod silnika?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16714
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Wrz 2019, 08:07

Przez 2 lata mniejwiecej taki koszt mi wychodził, a robiłem to 2 razy bo miałem już wcześniej egzemplarz z mniejszym silnikiem.

ES9J4S, wersja na wariatorach

Droga tutaj to jest chyba tylko karoseria i rozrząd/wariatory których raczej co miesiąc nie robisz..

Siadly mi ostatnio tuleje przednich wachaczy, za dwie Lemfordera zapłaciłem bodajże 80 zł z przesyłką, to dużo?

Poduszka tylnej belki Febi, 20 zł sztuka.

No ale zawsze można na coś narzekać, oczywiście. A tych firm co podałeś to nawet nie znam, i raczej bym się chyba nie odważył stosować przy prędkościach z jakimi czasami mam okazję jeździć.

Poza tym i tak mam to w d..., bo robię głównie rzeczy eksploatacyjne, a w budżecie jakim operowalem na takie auto nie było nic innego co mogłoby mnie interesować :)
Exodiss
Początkujący
 
Posty: 228
Auto: Peugeot 406 Coupe
Silnik: 3.0 V6 207KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

19 Wrz 2019, 08:59

Exodiss napisał(a):Poza tym i tak mam to w d..., bo robię głównie rzeczy eksploatacyjne,

Ale ile km.zrobiłeś i ile ma auto najechane?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11044
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Wrz 2019, 09:03

Obecnym około 20k, a teraz na liczniku jest 254k (a może więcej, kto wie). Jeżdżę głównie (80%) po mieście, dość dynamicznie.

Poprzedni miał chyba 275k jak go sprzedawałem, ale to było 2.0 więc troche inna historia.

BTW nie wiem po co ten wywiad :D
Exodiss
Początkujący
 
Posty: 228
Auto: Peugeot 406 Coupe
Silnik: 3.0 V6 207KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

19 Wrz 2019, 10:15

Exodiss napisał(a):BTW nie wiem po co ten wywiad

Bo to są tzw.szczegóły... 10k.km.rocznie to mega mało i dla mnie zeznania czy coś jest technicznie ok.lub nie ok.są do ponownej weryfikacji tym bardziej że nie wiesz w jakim momencie serwisowym kupiłeś auto.
Więc np.ja zaproponowałem opcje którą w tym roku zrobiłem pewnie z 50k.km. a mamy jeszcze kawał czasu do końca grudnia.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11044
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Wrz 2019, 10:19

Koniec tego offtopu ale następnym razem wstrzymaj się od pisanie bredni
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16714
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Wrz 2019, 10:49

Okej, rozumiem. Ale to nie zmienia faktu że możemy prowadzić dyskusje w ramach normalnej rozmowy i przedstawić swoje propozycje oraz plusy i minusy.

Ja wiem ze moja propozycja jest dość nietypowa i znam wasze obawy, ale parę spraw mechanicznych już robiłem, analizowalem i wiem że konstrukcja 406 jest bardzo prosta i niezbyt droga w eksploatacji w porównaniu chociażby do niemieckich odpowiedników, których w coupe w sumie nie dostaniesz w tej cenie.
Exodiss
Początkujący
 
Posty: 228
Auto: Peugeot 406 Coupe
Silnik: 3.0 V6 207KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001