Szukamy auta dla Variota :D Hatchback/Sedan do 8.500 tys

23 Maj 2012, 00:07

Witam jestem świeży na forum jak i w sumie w świecie aut jestem zielony :)

sprawa wygląda tak posłuchałem ojca i kupiłem auto Opla Astre 1,4 silnik benzynka ;D ktora niby się opłacała -.-" i chodzi o to że auto padło , generalnie nie ma sensu w nią pchać pieniędzy .

i doszedłem do wniosku ze czas pomyśleć o czymś co mogło by mi posłużyć i nie trzeba było by ładować pieniędzy :P

i chciałbym od kogoś jakiś porad , pomocy , itp :)
napisze że ostatnio jeździłem peugeotem 206 1,1 silnik w benzynie i nawet ale generalnie to było auto ojca więc trzeba kupić coś swojego no i chyba nie koniecznie ma być to samo :D

chciałbym żeby auto w miarę mało paliło ale i żeby eksploatacja była w miarę nie droga no i fajnie by było gdyby zbierało się lepiej niż moja obecna stojąca pod blokiem Astra :D generalnie odpada wszystko w kombi szukam raczej jakiegoś hatchbacka bądź sedana oczywiście może być coś innego :P w każdym bądź razie 4/5 drzwi :D mój budżet jest nie duży bo kolo 8000-8500
Patrzyłem ostatnio trochę na pasata b5 bądź audi a4 czy też a3 ale tak jak mówię sam nie wiem co bardziej się opłaca a może ktoś podsunie mi coś lepszego i tańszego w utrzymaniu :D

nie wiem cóż mógł bym tu jeszcze napisać bo mówię jestem zielony ale odpowiem na pytania które zadacie :D proszę o rzetelne odpowiedzi a zarazem z sensem :D :)
Variot
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 20 02 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

23 Maj 2012, 09:35

hej! zarejestrowałeś się o 00:49 i po 18 minutach założyłeś już nowy temat nie sprawdzając nawet bazy tego forum:

zakup-auta-dla-mlodej-osoby-kwota-6tys-vt55927.htm
auto-do-7-8-tys-vt55840.htm#p337434
auto-do-7-tysiecy-vt55836.htm#p337420
samochod-do-8-5-tys-vt55667.htm
audi-a3-do-8-tysiecy-opinie-vt55702-15.htm