Szybka pomoc golf VI 1.4 TSI 122KM

24 Paź 2014, 10:11

Zainteresował mnie ten golf [link do Otomoto wygasł] ... 40972.html
co myślicie czy warto? Nieukrywam, że się chce umówić na sobotę, więc zależy na szybkim zdaniu opinii.
kimus
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 05 10 1993
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Ford
Silnik: 2.0 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Paź 2014, 10:24

Link u mnie nie działa ale od razu mówię radzę odpuścić używane TSI bo ten silnik jest nieudany i dość awaryjny po resztą jak większość silników z turbo o małej pojemności.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Paź 2014, 12:02

słyszałem, że jest awaryjny, ale ten 160KM.
kimus
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 05 10 1993
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Ford
Silnik: 2.0 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Paź 2014, 12:09

kimus napisał(a):słyszałem, że jest awaryjny, ale ten 160KM.

Oba są awaryjne.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Paź 2014, 12:13

tzn 122, 140 czy 160?
kimus
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 05 10 1993
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: Ford
Silnik: 2.0 TDCI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Paź 2014, 15:14

kimus napisał(a):tzn 122, 140 czy 160?

Źle się wyraziłem chodziło mi o to że wszystkie silniki TSI są niezbyt dobre i nie są godne uwagi TFSI to samo, w ogóle downsizing nie jest zbyt dobry gdyż silniki te mają na maksa wyciśniętą moc z jak najmniejszych pojemności a taki silnik długo nie wytrzyma, bo np. wg. ciebie co będzie trwalsze np. 1,4 TSI VAG o mocy 140 KM czy 1,8 140 KM np. hondy który nie jest na maksa wysilony? Bo dla mnie ten 1,8 dłużej wytrzyma niż 1,4 o tej samej mocy.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Mercedes AMG C-Coupe DTM testowany przez Roberta Kubicę
    Robert Kubica ma za sobą pierwsze testy Mercedesa AMG C-Coupé DTM na torze Ricardo Tormo nieopodal Walencji. Polski kierowca musiał oswoić się z obcą mu charakterystyką prowadzenia samochodu wyścigowego DTM - najpopularniejszej ...

24 Paź 2014, 16:56

omijaj TSI od VW bo to porażka marki. Nawet nowe nie gwarantowały bezawaryjności...
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Paź 2014, 19:07

Największy problem z tym silnikiem to łańcuch. Naprawa kosztuje sporo i tak żaden warsztat nie da gwarancji czy przejedzie na tym rozrządzie bezawaryjnie.
Jak będzie na zimnym silniku słychać takie grzechotanie to wiadomo że będzie rozrząd do wymiany. Co ciekawe nie występuje to na rozgrzanym silniku.
używane opony. Prv
Hubertus33
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: Carisma