Szybki HotHatch za ok 20 000

04 Sie 2013, 23:32

Witam! Posiadam 160-konna Honde Civic VTI z 1997 r. tak wiec auto troszke wiekowe dlatego zastanawiam się czy nie zainwestować ok 10 000 zł w moją Civice i zrobić kapitalny remont wszystkiego ? tyle ze martwi mnie bardziej podejscie fachowcow, w aucie nie wiele zrobie samemu a nie chce zaplacic 3-4 tys lakiernikowi za malowanie auta po czym po roku okaze sie ze lakier zostal polozony beznadziejnie i bedzie musial isc do malowania ponownie? Fakt faktem Civice posiadam od 2006 r. i moznaby rzec wiem co mam.
Ale moze lepiej uniknąć wkopania się w bagno i dodatkowych problemow i zmienic auto?
Brałbym pod uwagę auta za ok 22 tys:
Polo 9N3 GTI z 2005-2006
Seat Leon Cupra 1.8T z 2004
Peugeot 207 RC
Citroen C4 VTS
W sumie nie pytam o opinie nt w/w lecz Wasze propozycje - jakie 2/3 drzwiowe GODNE POLECENIA hatchbacki o mocy rzedu 150-180 KM mozna kupic za kwotę ok 22 000 zł ? najlepiej roczniki ok 2005. Co polecacie? Czy moze lepiej zostac przy Civice EK4 ?
Pozdrawiam
Belol
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Miejscowość: Poznań
Prawo jazdy: 11 03 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Ibiza 6J
Silnik: 1.9 TDI BLS 105+CHIP
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

05 Sie 2013, 00:13

Jeździsz N/A to moze warto spróbować czegoś innego żeby zobaczyć co w trawie piszczy.
Z Twoich typów odstrzeliłbym 206 rc ponieważ szybciej wygląda niż jedzie a do tego silnik który ma różne opinie, zazwyczaj negatywne. Do tego trzeba dodać że to jest pug więc jakoś nie wierze że wytrzyma bez usterkowo fantazje młodego kierownika. Wklejam Ci link http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/si ... -16-T.html

Co do cytrynki to Twoja honda będzie szybsza i trwalsza. Jest to dziwne auto które na papierku ma sporo mocy a nie jedzie i waży 1,4t !!!. Typowy silnik wysokoobrotowy a chyba nie trzeba Ci mówić kto jest w tych sprawach najlelepszy.

Grupa wieśwagen do 20k jest najlepsza ponieważ ma 1,8t znany i lubiany. Bardzo łatwo możesz go podkręcić. Generalnie zobaczysz że po przesiadce na turbo w warunkach drogowych nie będziesz chciał spojrzeć na wiertarkowe parametry. Chyba że do spokojnej jazdy :D

Mozesz jeszcze pomyśleć o colt czt 1,5t w którym za parę złoty robisz 200KMów baaardzo dobrze jadące przy masie 1050kg.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Sie 2013, 09:05

Przede wszystkim postaw na osiągi, żeby isc do przodu, a nie daj boże nie cofnąc się w rozwoju. Tutaj najłatwiejsza droga to 1.8T... ja bym wybrał S3 po lifcie 225 ps, inwestujesz 4000 pln i masz około 300 ps. No i normalny napęd, bo te Twoje propozycje to jest ślepy zaułek FWD... Ew, E36 323ti compact jak już musi byc hatchback, a najlepiej to cos po swapie na 2.8/3.0. Stac Cie tez na E46 compact 325i.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW