Szybki, oszczedny stylowy do 30k

14 Maj 2014, 11:55

poszukiwan auta ciag dalszy

bmw 1 120d co dobrego i zlego o tym silniku? (+chip)

civic 18 lub 2.2 (+chip)

moze pozostac przy astrze gtc tylko 1.9 150km(+chip) lub 2.0t 200km(+chip)
s 40 2.0 136km (+chip) srednio kokpit mi sie podoba
moze passat 2.0 150km ?

co doradzicie i ktore z tych byscie wybrali?

rozwazam jeszcze powiekszenie budzetu o 4-5k i zakup e60 lub e90?
Nethann
Aktywny
 
Posty: 274
Auto: Astra h Gtc
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

14 Maj 2014, 12:02

Jak brac 2.0d to wersja 163 konie, bo byla najlepsza. Nowsze mialy problemy z rozrzadem, stare lancuchy od roweru, ktore szybko sie rozciagaja i lubia peknac bmw zaczelo montowac od strony kabiny...

Bierz to 2.0d, po drobnych modach masz ponad 200 koni i auto oszczedne bez wiekszych problemow. :) Jak bierzesz pod uwage tez benzyniaki to jakies wieksze R6 polecam, ale tutaj nie wiem ile trzeba zaplacic za takie 1er albo e90.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

14 Maj 2014, 15:51

Nethann napisał(a): passat 2.0 150km ?

Ja szczerze ci kolego odradzam 2.0 TDI bo to jest największy niewypał grupy vaga ostatnich lat ( nieudany projekt i tyle ) często takie silniki stoją w warsztatach naprawczych lub robią we flocie więc nie warto go po prostu brać.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

14 Maj 2014, 17:51

krzysztof 2.0 150km to benzyniak :)
Nethann
Aktywny
 
Posty: 274
Auto: Astra h Gtc
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

14 Maj 2014, 18:46

Nethann napisał(a):krzysztof 2.0 150km to benzyniak

Ogólnie mówiłem o dieslu a jak chodzi ci o benzynę to jest dość dobry wybór ale bez turbiny to fsi bo turbina to Tsi i ona zbiera złe opinie, fsi niektórzy powiedzą że są złe ale są wystarczające, choć nie należą do najoszczędniejszych niestety.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

14 Maj 2014, 19:35

FSI jest do bani bo ani tego nie zagazujesz, ani to oszczędne a i później problem bo nagar sie zbiera w komorze spalania.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Szyby samochodowe - wszystkie kody rozszyfrowane
    Szyba samochodowa jest elementem istotnym dla bezpieczeństwa. W nowszych pojazdach klejona szyba przednia zapewnia do 30 procent sztywności nadwozia. Ale właściciele młodych i oldtimerów powinni zdecydowanie postawić ...

14 Maj 2014, 21:21

dobra to paseratti odpada, co myslicie o 1?
Nethann
Aktywny
 
Posty: 274
Auto: Astra h Gtc
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006