Szybkie auto do 55tys

02 Lis 2010, 21:30

bajla napisał(a):hatchback to auto damskie :mrgreen:

sory, ale widze ze chyba fura sluzy CI za przedluzenie pewnej czesci ciala. Co jest niemeskiego np w S3? Ze jest krotsze niz Twoja furmanka?

No tak lans musi byc :lol:

A po drugie psioczysz na naped przedni. Fakt jesli bylby lepszy to bysmy na rekach chodzili. Ale mocna przednionapedowka tez ma swoje zalety. A S3 ma 4 lapy (dolaczane, ale i tak wystarczajace, a w sprzyjajacych okolicznosciach jezdzisz oska oszczedzajac na oporach napedu).


Nie jesteś w stanie zrozumieć, że ktoś może nie chceć zejść poniżej pewnego poziomu z autem? :roll: Ośmieszasz się, na miejscu autora bym Cię teraz grubo pozabijał.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

03 Lis 2010, 00:09

[link do oferty na Allegro wygasł] myślę, że jest to dobra alternatywa dla wymienionych przez Ciebie wcześniej usportowionych sedanów.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Lis 2010, 00:17

jak byś nie zauważył auto typu hatchback są w głównej mierze kierowane do płci pięknej
są to małe miejskie autka żeby nasze drogie panie nie musiały wysilać się przy parkowaniu i jeżdżeniu po mieście

zgadzam się a3/s3 są z napędem 4x4 ale nadal to małe autko w którym dobrze wygląda pani w szpileczkach lub "facet" w różowej bluzeczce o odmiennych poglądach
ja szukam auta z klasą, nie koniecznie ma rzucać się w oczy, ale ma fajnie jeździć, być wygodne, lubię mieć w aucie dużo przestrzeni, ale nie chcę też żeby ludzie na mnie dziwnie się patrzyli

ten VW jest fajny, rozważam też taką opcję, jutro jadę zobaczyć właśnie jednego 4.2
ale silniki 6.0 są dość kłopotliwe i droższe w utrzymaniu bo jest ich mało
a auto jakoś tak siekierą ciosane, ale zobaczyć i rozważyć warto

Mki rozważam z miłości do BMW i do osiągów, ale chyba przerosną mnie w możliwościach serwisu :(

nie chcę wydawać więcej niż 3-4tys na standardowe części eksploatacyjne rocznie, a tam będzie z dwa razy tyle jak nie lepiej;/

ot
mi osobiście wydaję się że kolega bajla ma właśnie jakiś kompleks mniejszości, więc dajmy mu spokój
właśnie tego nie lubię na tego typu forach :( jak kogoś nie stać na auto to zaczyna sypać obelgami i złość go zjada od środka
Powiem Ci, jestem w Twoim wieku i sam zarobiłem na auto i sam będę go utrzymywał więc chce mieć auto które będzie mi się podobało w 100%, auto bez kompromisów
więc proszę skończmy na tym, bo inaczej się wygłupisz

pozdrawiam
BMW Klub Szczecin
Saillupus
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Szczecin

03 Lis 2010, 00:51

Saillupus nie mam zadnych kompleksow i tez sam zarobilem na swoje auto. Tyle ze nie rozumiem troche Twojego podejscia do klasy kompakt. Impreza czy Lancer to tez auta dla dziewczyn?. Zreszta to auto dla CIebie. Wybierzesz co chcesz ;)
bajla
Początkujący
 
Posty: 248
Miejscowość: Wrocław

03 Lis 2010, 01:11

A Ty nadal swoje. Nie rozumiesz, że kompakt nie może się równać pod względem wykończenia, prowadzenia, zawieszenia, bezpieczeństwa, trwałości, osiągów, komfortu, przestrzeni i pewnie innych wielu rzeczy z autami, które go nie interesują? A już tym bardziej FWD. :???: Po prostu nie spełnia jego wymagań i tyle, nawet małpa by zrozumiała.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

03 Lis 2010, 12:31

jiGsaw chyba nie rozumiesz tego co napisalem. Pomijam kwestie wysposazenia komfortu itd. Mowie o stwierdzeniu ze hatchback to auto dla kobiet. I Tyle.

Dobra. Koniec dyskusji. Bo jest ona bez sensu...
bajla
Początkujący
 
Posty: 248
Miejscowość: Wrocław
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kolejny body kit dla Lexusa LC
    Lexus LC zaskarbił sobie sympatię tunerów. Nic dziwnego, w końcu nie dość, że seryjnie wygląda świetnie, to jest klasycznym coupé z napędem na tył i V-ósemką albo mocną jednostką hybrydową pod maską. ...

03 Lis 2010, 12:47

Jeżeli ktoś pisze ze kompaktowe samochodu są dla kobiet,to chyba jest z innej planety. Auta są dal ludzi,bez podziału na damskie i męskie,dziwie się ze ktoś myśli jeszcze tak stereotypowo...
PanSamochodzik1
Nowicjusz
 
Posty: 44
Miejscowość: Łódź

03 Lis 2010, 15:40

Saillupus napisał(a):hatchback to auto damskie, na dodatek auto sportowe z napędem na przód? litości...

Poskładałem się ze śmiechu :lol:
Ktoś powinien usunąć internet i stworzyć go od nowa.
Hardaway
Początkujący
 
Posty: 118
Zdjęcia: 21

04 Lis 2010, 14:16

i to damskie auto objeżdza BMW 7 E38 3.0d :) chociaż komfort napewno nie porównywalny
pawel71
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: TOS

04 Lis 2010, 14:37

Nie ma auta dla wszystkiech...jeden woli rybki drugi......wiadomo co :mrgreen:
Choć sporty motorowe coraz bardziej dominują auta FWD, samo WTCC, BMW ostatnie RWD...Wygrywa Seat w Dieslu :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

04 Lis 2010, 16:05

ja mówię jaki był zamysł konstruktorów tworząc pierwsze hatchbacki, a to że ostatnio jest moda na robienie z igieł widły to nie moja wina. Nie mam nic przeciwko paniom w sportowych wozach, limuzynach itp. Ale jak widzę jak „Pani Prezes” jedzie nową 7 lub Ską i zmienia pas tak jakby jechała kompaktem,
spora część kobiet nie ma wyczucia w prowadzeniu (nie mówię że wszystkie) i jest im łatwiej w małym autku, oczywiście widziałem też przykłady facetów do których smart by bardziej pasował, ale mimo zmieniających się czasów, hatchback – mały hatchback nadal w podstawowej formie będzie samochodem damskim na zakupy

a impreza i evo to dla mnie się że tak powiem "zeszmaciły" tworząc te ostatnie modele

tak wiem że moją 7 "objeżdżają" niektóre kompakty/hatchbacki w 0-100 ale przy tym momencie obrotowym, stabilności i jakości prowadzenia (+komort) większość tych szybkich kompaktów nie może się równać, przy wyprzedzaniu czy wchodzeniu w zakręty, czy jeździe po naszych kochanych drogach
ostatnio koleś w leonie tym sportowym podjechał do mnie przy 50/60km.h po mieście i kozaczył się, no i wara mu opadła (mi zresztą też bo byłem pewien że mnie weźmie) jak ja wyrwałem, a jego auto zanim weszło na odpowiednie obroty to byłem już przy następnym skrzyżowaniu

faktycznie seaty w dieslu pokazały klasę w wtcc tak jak audi z dieslem w lemans
ale cały czas sportowe markia: lambo, aston, ferrari, porshe czy nawet bmw nie robią hatchbacków z napędem na przód ;)
impreza i lanzer to też małe auta miejskie, a to że ktoś dał im napęd na 4 koła i od cholery koni pod maską to nie oznacza że są to auta sportowe... tylko usportowione
mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi: najpierw powstaje wozidełko a potem usportowiają go dodając koni i bajerów i wychodzi sti, evo czy focus rs

ja szukam samochodu sportowego, z klasą i komfortem, nie wyżyłowanego wózka na zakupy :)
BMW Klub Szczecin
Saillupus
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Szczecin

04 Lis 2010, 17:39

Saillupus napisał(a):ja mówię jaki był zamysł konstruktorów tworząc pierwsze hatchbacki, a to że ostatnio jest moda na robienie z igieł widły to nie moja wina. Nie mam nic przeciwko paniom w sportowych wozach, limuzynach itp. Ale jak widzę jak „Pani Prezes” jedzie nową 7 lub Ską i zmienia pas tak jakby jechała kompaktem,
spora część kobiet nie ma wyczucia w prowadzeniu (nie mówię że wszystkie) i jest im łatwiej w małym autku, oczywiście widziałem też przykłady facetów do których smart by bardziej pasował, ale mimo zmieniających się czasów, hatchback – mały hatchback nadal w podstawowej formie będzie samochodem damskim na zakupy

a impreza i evo to dla mnie się że tak powiem "zeszmaciły" tworząc te ostatnie modele

tak wiem że moją 7 "objeżdżają" niektóre kompakty/hatchbacki w 0-100 ale przy tym momencie obrotowym, stabilności i jakości prowadzenia (+komort) większość tych szybkich kompaktów nie może się równać, przy wyprzedzaniu czy wchodzeniu w zakręty, czy jeździe po naszych kochanych drogach
ostatnio koleś w leonie tym sportowym podjechał do mnie przy 50/60km.h po mieście i kozaczył się, no i wara mu opadła (mi zresztą też bo byłem pewien że mnie weźmie) jak ja wyrwałem, a jego auto zanim weszło na odpowiednie obroty to byłem już przy następnym skrzyżowaniu

faktycznie seaty w dieslu pokazały klasę w wtcc tak jak audi z dieslem w lemans
ale cały czas sportowe markia: lambo, aston, ferrari, porshe czy nawet bmw nie robią hatchbacków z napędem na przód ;)
impreza i lanzer to też małe auta miejskie, a to że ktoś dał im napęd na 4 koła i od cholery koni pod maską to nie oznacza że są to auta sportowe... tylko usportowione
mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi: najpierw powstaje wozidełko a potem usportowiają go dodając koni i bajerów i wychodzi sti, evo czy focus rs

ja szukam samochodu sportowego, z klasą i komfortem, nie wyżyłowanego wózka na zakupy :)


Sory ale nie mogłem sie powstrzymać od napisania postu tym bardziej żę leżałem ze śmiechu po tym co przeczytałem. Przecierz to Subaru i Mitsubishi walczą w WRC a nie jakieś BWM. Taka Impreza czy Lancer osiągami i prowadzeniem jeżeli przyjąć charakterystykę sportową to niszy jakieś BMW, Po za tym Boxer w subaru jest nie do zajechania, wystarczy popatrzyć po ile chodzą Evo czy też STI nawet z lat 90'. Nie zaprzeczam że M3 czy M5 może z nimi konkurować .
I nie przyrównuj proszę cie masówki takiej jak BMW do Lamborghini i Ferrari bo to nie ta liga niestety.
Bl@dy
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Kraków

04 Lis 2010, 17:49

Polecam Megane RS 2006-2007 2.0T 230 KM, trochę pojeździłem, mało awaryjne, 6.5 do setki ładnie się zbiera, a w górnej partii obrotów jest dobrze (VTECH robi chipa na 300KM)
valdziu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Miejscowość:
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: 30... testowanych :)
Silnik: 0.9-6.3
Paliwo: Benzyna

04 Lis 2010, 19:28

A3 dla kobiet? A8, Ski, 7er to są dopiero auta dla mega laików, takimi autami jezdzą zazwyczaj bogaci ludzie, którzy nic po za wygodą nie potrzebują, mega cwaniaczki. Kocham takich kopać na miescie, kiedy gosc mysli, że mając S8 450koni za bagatela pol miliona moze patrzyc na innych z pogardą:)

Co by nie mówic te auta zawsze beda dla prezesów, którzy jezdzą na tylnych kanapach mając prywatnego szofera, bo za kierownica te samochody nie dają kompletnie FUNu.

Co do FWD, to uwierz ze wiekszosc tych kloców co wyzej wymieniłes zostałoby skopanych na torze, na miescie, na upalanku przez Focusa RS (FWD ) :)))

[ Dodano: 4 Listopad 2010, 18:31 ]
Nie moga się równac w zaqkrętach z Twoim klocem? Uwierz mi, że zwykła Impreza 2.0 150koni zrobi z Ciebie tzw sieke na byle jakim zakecie.

55tyś to dobra kwota na Audi A3 2.0TDI , na Bmw 120D to juz za mało a Ty chcesz za tą kase 7er albo 5er :roll:
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

05 Lis 2010, 11:38

MajkPZM napisał(a):Nie moga się równac w zaqkrętach z Twoim klocem? Uwierz mi, że zwykła Impreza 2.0 150koni zrobi z Ciebie tzw sieke na byle jakim zakecie.


Trcohę się chyba zagalopowałeś, zwykła impreza to kompakt fwd.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW