Szybkie auto do 55tys

05 Lis 2010, 13:38

Który na byl zakręcie bedzie chciał jechać prosto :wink: a poza tym WRC jest również reklamą i przez to ceny tych aut są wyższe,i przypominam że ani Mitsubishi ani Subaru nie wystawia już fabrycznych zespołów w WRC, no i skoro sa takie cudowne i zaprojektowane pod sport to czemu nie mogą objechać pospolitego żabojada z dodatkowym napędem na tył? I skoro porównujemy, ktoś twierdzi że BMW nie może konkurować z Ferrari to niech popatrzy na M6 oraz na klasyka jakim jest 850CSi ale pewnie większość z was nawet nie ma pojęcia jak 850 wygląda :wink:
A to ze BMW nie startuje w WRC to może oznacza że nie chce, woli wyścigi torowe... Porsche 911 auto klasy GT wygrało kiedyś Rajd Paryż-Dakar :wink:
I co by zakończyć, myslicie że nowa Impreza tak sobie łykła by np. w miarę porównywalne auto czyli np. Nissana Skyline V-Spec RB26DETT z 1999r? Napewno, przecież auto z 99' to stary kloc :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

05 Lis 2010, 14:24

Więc, tak szukasz jakiegoś dobrego auta do 55tys zł. Nie małego... Z tych z którymi miałem styczność to A8 4.2 i polecał bym Ci MB CL600.np: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] Tato takim jeździł i chwalił. Wiadome albo masz pieniążki na utrzymanie albo Nie. A8 robi się masę kilometrów dziennie, miesięcznie o rocznie, problemów nie ma, 2x w roku na Węgry, Nawet dojazd na stadnine po dość dziurawej drodze jest miły :p hehe choć ostatnio lekko wydech ucierpiał. 4.2 pali jak pali. Zależy jaką masz nogę. Na częściach nie można oszczędzać. Ja bym Ci takie autka polecił. Z takimi którymi miałem styczność. O reszcie Nic nie mogę powiedzieć. P.S oczywiście mówię o A8 D3. Za 55tys może uda Ci się ściągnąć jakiś przed liftem.

P.S Ja bym Ci polecił jeszcze A6 C5 4.2 :) Naprawdę wdzięczne autka. Sam mam A6 C5 2.5TDi (200-220HP) z 2003r. Super Autko ! Jeżdżę nim już prawie 4lata i nic się nie dzieje. Wiadome że nie można oszczędzać na częściach. Jako dupowóz jest prze wygodne. Przyczepę uciągnie, często Moje S13 z nim podróżowało :D
Ostatnio edytowany przez MordaS13 06 Lis 2010, 00:57, edytowano w sumie 2 razy
MordaS13
 

05 Lis 2010, 14:28

ja również polecam A8 3.7 280 koni będzie zadowalające. Jedno z najbardziej prestiżowych samochodów, z jakimi miałem styczność :wink:
Byłem ostatio z kolega na jeździe testowej, ale nie przypadł mu do gustu kolor skór.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Myślę, że wart jest swojej ceny :wink:
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

05 Lis 2010, 18:21

jiGsaw napisał(a):
MajkPZM napisał(a):Nie moga się równac w zaqkrętach z Twoim klocem? Uwierz mi, że zwykła Impreza 2.0 150koni zrobi z Ciebie tzw sieke na byle jakim zakecie.


Trcohę się chyba zagalopowałeś, zwykła impreza to kompakt fwd.

Ty sie chyba zagalopowałes, wszystkie subaru mają S-AWD:) nawet silnik 1.5 109koni którego prawie nikt w polsce nie kupuje ma S-AWD:)

[ Dodano: 5 Listopad 2010, 17:24 ]
Jogi4x4 napisał(a):Który na byl zakręcie bedzie chciał jechać prosto :wink: a poza tym WRC jest również reklamą i przez to ceny tych aut są wyższe,i przypominam że ani Mitsubishi ani Subaru nie wystawia już fabrycznych zespołów w WRC, no i skoro sa takie cudowne i zaprojektowane pod sport to czemu nie mogą objechać pospolitego żabojada z dodatkowym napędem na tył? I skoro porównujemy, ktoś twierdzi że BMW nie może konkurować z Ferrari to niech popatrzy na M6 oraz na klasyka jakim jest 850CSi ale pewnie większość z was nawet nie ma pojęcia jak 850 wygląda :wink:
A to ze BMW nie startuje w WRC to może oznacza że nie chce, woli wyścigi torowe... Porsche 911 auto klasy GT wygrało kiedyś Rajd Paryż-Dakar :wink:
I co by zakończyć, myslicie że nowa Impreza tak sobie łykła by np. w miarę porównywalne auto czyli np. Nissana Skyline V-Spec RB26DETT z 1999r? Napewno, przecież auto z 99' to stary kloc :mrgreen:

Zobacz kto wygrał w tym roku RSMP i jakim samochodem, przedewszystkim jakiej klasy. Subaru Imprezą N14 która ma duzo wspolnego seryjnym STI ( na tym polega klas N ) wygrała z samochodami klasy S2000 ( które są duzo szybsze, drozsze, i skuteczniejsze ).

Owszem BMW wystawia auto w rajdach od tego roku jezdzi MINI WRC:)
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

05 Lis 2010, 22:11

Saillupus napisał(a):ale cały czas sportowe markia: lambo, aston, ferrari, porshe czy nawet bmw nie robią hatchbacków z napędem na przód ;)
impreza i lanzer to też małe auta miejskie, a to że ktoś dał im napęd na 4 koła i od cholery koni pod maską to nie oznacza że są to auta sportowe... tylko usportowione
mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi: najpierw powstaje wozidełko a potem usportowiają go dodając koni i bajerów i wychodzi sti, evo czy focus rs

Chociaż moim zdaniem to nie prawda, ale... no i co z tego??
Tak na dobrą sprawę, to sporo usportowionych samochodów leje "sportowe samochody" od dziesiątek lat.


W Evo czy STi próżno szukać komfortu czy jakości. Te samochody od zawsze są totalnie bezkompromisowe i oferują tylko i wyłącznie 100% sportu, w każdych warunkach (czasy na torach kręcą podobne lub lepsze od Bmw m3/m5).
Jakbym był złośliwy, to nazwałbym bmw m3/m5 usportowionymi, komfortowymi sedanami i coupe z dużą ilością koni pod maską... w sumie to dokładnie na takowe wyglądają hehe.


Evo i STi to jak najbardziej sportowe samochody. Podobnie jak Toyota Celica GT4, Lancia Delta Integrale, Nissan Sunny GTiR, Ford Escort RS Cosworth itd. Przecież te samochody (nie wszystkie wersje) produkowane były wg rajdowej homologacji FIA.



"Usportowione"... :lol:
Nie no sorry, ale przezabawnych rzeczy można się czasami dowiedzieć na tym internecie...

Dobrze mieć swoje zdanie, ale... czasami po prostu nie można przeginać.


(Sorry, że nie piszę na temat. Ale tak czy inaczej, powodzenia w kupnie.)
Ktoś powinien usunąć internet i stworzyć go od nowa.
Hardaway
Początkujący
 
Posty: 118
Zdjęcia: 21

06 Lis 2010, 00:48

MajkPZM napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
MajkPZM napisał(a):Nie moga się równac w zaqkrętach z Twoim klocem? Uwierz mi, że zwykła Impreza 2.0 150koni zrobi z Ciebie tzw sieke na byle jakim zakecie.


Trcohę się chyba zagalopowałeś, zwykła impreza to kompakt fwd.

Ty sie chyba zagalopowałes, wszystkie subaru mają S-AWD:) nawet silnik 1.5 109koni którego prawie nikt w polsce nie kupuje ma S-AWD:)

[ Dodano: 5 Listopad 2010, 17:24 ]
Jogi4x4 napisał(a):Który na byl zakręcie bedzie chciał jechać prosto :wink: a poza tym WRC jest również reklamą i przez to ceny tych aut są wyższe,i przypominam że ani Mitsubishi ani Subaru nie wystawia już fabrycznych zespołów w WRC, no i skoro sa takie cudowne i zaprojektowane pod sport to czemu nie mogą objechać pospolitego żabojada z dodatkowym napędem na tył? I skoro porównujemy, ktoś twierdzi że BMW nie może konkurować z Ferrari to niech popatrzy na M6 oraz na klasyka jakim jest 850CSi ale pewnie większość z was nawet nie ma pojęcia jak 850 wygląda :wink:
A to ze BMW nie startuje w WRC to może oznacza że nie chce, woli wyścigi torowe... Porsche 911 auto klasy GT wygrało kiedyś Rajd Paryż-Dakar :wink:
I co by zakończyć, myslicie że nowa Impreza tak sobie łykła by np. w miarę porównywalne auto czyli np. Nissana Skyline V-Spec RB26DETT z 1999r? Napewno, przecież auto z 99' to stary kloc :mrgreen:

Zobacz kto wygrał w tym roku RSMP i jakim samochodem, przedewszystkim jakiej klasy. Subaru Imprezą N14 która ma duzo wspolnego seryjnym STI ( na tym polega klas N ) wygrała z samochodami klasy S2000 ( które są duzo szybsze, drozsze, i skuteczniejsze ).

Owszem BMW wystawia auto w rajdach od tego roku jezdzi MINI WRC:)


Faktycznie, dopiero teraz sobie przypomniałem. Totalna pomyłka ten SAWD przy takich silniczkach.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

06 Lis 2010, 01:06

A ja chciałbym wysłuchać zdania autora. Czy coś postanowił. Bo temat w d... stanął :wink:
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

06 Lis 2010, 12:22

jiGsaw napisał(a):
MajkPZM napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
MajkPZM napisał(a):Nie moga się równac w zaqkrętach z Twoim klocem? Uwierz mi, że zwykła Impreza 2.0 150koni zrobi z Ciebie tzw sieke na byle jakim zakecie.


Trcohę się chyba zagalopowałeś, zwykła impreza to kompakt fwd.

Ty sie chyba zagalopowałes, wszystkie subaru mają S-AWD:) nawet silnik 1.5 109koni którego prawie nikt w polsce nie kupuje ma S-AWD:)

[ Dodano: 5 Listopad 2010, 17:24 ]
Jogi4x4 napisał(a):Który na byl zakręcie bedzie chciał jechać prosto :wink: a poza tym WRC jest również reklamą i przez to ceny tych aut są wyższe,i przypominam że ani Mitsubishi ani Subaru nie wystawia już fabrycznych zespołów w WRC, no i skoro sa takie cudowne i zaprojektowane pod sport to czemu nie mogą objechać pospolitego żabojada z dodatkowym napędem na tył? I skoro porównujemy, ktoś twierdzi że BMW nie może konkurować z Ferrari to niech popatrzy na M6 oraz na klasyka jakim jest 850CSi ale pewnie większość z was nawet nie ma pojęcia jak 850 wygląda :wink:
A to ze BMW nie startuje w WRC to może oznacza że nie chce, woli wyścigi torowe... Porsche 911 auto klasy GT wygrało kiedyś Rajd Paryż-Dakar :wink:
I co by zakończyć, myslicie że nowa Impreza tak sobie łykła by np. w miarę porównywalne auto czyli np. Nissana Skyline V-Spec RB26DETT z 1999r? Napewno, przecież auto z 99' to stary kloc :mrgreen:

Zobacz kto wygrał w tym roku RSMP i jakim samochodem, przedewszystkim jakiej klasy. Subaru Imprezą N14 która ma duzo wspolnego seryjnym STI ( na tym polega klas N ) wygrała z samochodami klasy S2000 ( które są duzo szybsze, drozsze, i skuteczniejsze ).

Owszem BMW wystawia auto w rajdach od tego roku jezdzi MINI WRC:)


Faktycznie, dopiero teraz sobie przypomniałem. Totalna pomyłka ten SAWD przy takich silniczkach.
Nie rozumiem dlaczego pomyłka. Jesli ktos nie potrzebuje mega osiągów, a potrzebuje bezpieczenstwa i przedewszystkim pewnej mobilnosci w zimie to wybiera sobie takie auto z silnikiem 1.5. Tak nawiasem mówiąc polscy dilerzy sprzedali tylko kilkanascie sztuk takiej imprezy z silnikiem 1.5 110koni.. Natomiast silnik 2.0 160 koni to całkiem inna bajka, to auto juz osiągami moze byc zaliczane do aut sportowych. 0-100 w bodaj 8.1sec to całkiem niezły wynik jak na takie parametry a w zimie czy deszczu to niech się chowają wszystkie M3, M5 i tak dalej i tak dalej:)
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

06 Lis 2010, 15:23

Dla mnie to porażka, bo w życiu bym tam nie wlał tyle, ile to pali, a osiągi są po prostu śmieszne. Subaru powieliło błąd Audi z lat 80... A jak ktoś naprawdę potrzebuje 4x4 to nie spojrzy nawet na takie 1.5. M3, M5 - gdzie mają się chować? Zimą nikt normalny się nie ściga, nawet 4x4, a na deszczu będzie przewaga chwilkę na starcie i tyle. Przewaga AWD nad RWD zaczyna i kończy się na pierwszym biegu. Oczywiście mowa o jeździe torowej i raczej na suchym asfalcie, na rajdach w ciężkim terenie jest inaczej, o tym już kiedyś pisaliśmy chyba i doszliśmy do porozumienia, więc. :wink:
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

06 Lis 2010, 15:55

Proponuje dyskusje prowadzić w innym topic'u, ponieważ jak napisał Daro nie piszecie na temat który podał autor tego wątku.


Do autora:

Musisz sobie uświadomić, że jeżeli chcesz mieć sportowe auto z minimum 3L muszisz odżałować pewną ilość gotówki na serwis, paliwo etc.

Zaznaczasz że chcesz jeździć autem z klasą, które będzie jeździło szybko i będzie klasą średnią lub wyższą. Moim skromnym zdaniem nadasz takiego samego szychu 3 letnią S3 lub 8-10 letnią BMW. Ale to jest moje prywatne zdanie.



Kup już tą BMW E39 M5 i będziesz miał wyszstko to czego chcesz:


[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Sprzedam Audi A6, 03', 2.5 TDI, Prywatnie, Od 4 lat w PL.
Bart258
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 223
Miejscowość: okolice Krakowa

06 Lis 2010, 16:11

Bart258 napisał(a):Proponuje dyskusje prowadzić w innym topic'u, ponieważ jak napisał Daro nie piszecie na temat który podał autor tego wątku.


Do autora:

Musisz sobie uświadomić, że jeżeli chcesz mieć sportowe auto z minimum 3L muszisz odżałować pewną ilość gotówki na serwis, paliwo etc.

Zaznaczasz że chcesz jeździć autem z klasą, które będzie jeździło szybko i będzie klasą średnią lub wyższą. Moim skromnym zdaniem nadasz takiego samego szychu 3 letnią S3 lub 8-10 letnią BMW. Ale to jest moje prywatne zdanie.



Kup już tą BMW E39 M5 i będziesz miał wyszstko to czego chcesz:


[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


No właśnie nie będzie miał, ponieważ kolega nie zna kosztów eksploatacyjnych M5, to nie kilka tysięcy złotych na płyny i oleje, a kilkanaście, UWAGA do kwot potrafiących przekroczyć połowę wartości auta (eksploatacja roczna).
Dochodzi pakiet startowy i gorączka w razie większej awarii(a o to nie trudno, tym autem nie jeździ starsza pani do szkoły z dziećmi, tylko się szaleje!).
Problemem jest też serwis, a w zasadzie brak zastępstwa(specjalistów) dla ASO w wypadku M5 i brak zamienników.
Soundbar
Nowicjusz
 
Posty: 37
Miejscowość: Polska
Auto: BMW E39 530D 194KM

06 Lis 2010, 16:40

Tak, zgadzam się z Tobą. Ale z autora jest taki "kozak" że on nie może jeździć kompaktem bo jest damski/gejwoski itp. i że on potrzebuje auto limuzyne szybką z klasą.
Jeżeli ktoś kupuje auto sportowe to koszty utrzymania powinny iść na 2 plan.
Sprzedam Audi A6, 03', 2.5 TDI, Prywatnie, Od 4 lat w PL.
Bart258
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 223
Miejscowość: okolice Krakowa

06 Lis 2010, 16:45

Bart258 napisał(a):Tak, zgadzam się z Tobą. Ale z autora jest taki "kozak" że on nie może jeździć kompaktem bo jest damski/gejwoski itp. i że on potrzebuje auto limuzyne szybką z klasą.
Jeżeli ktoś kupuje auto sportowe to koszty utrzymania powinny iść na 2 plan.



Exactly :) Wyjąłeś mi to z ust.
MordaS13