Tanie radio do BMW

07 Kwi 2017, 09:39

Witam wszystkich serdecznie

Chciałbym kupić radio do 200/250zł max (preferuje do 200)
wymagania mam niskie: ma grać jak najlepiej w tej cenie i tak wszystko bedzie lepsze jak oryginalne radio bmw które nie można powiedzieć że gra.

Jeżeli jest sens szukania radia w tej cenie z bluetooth to jest to jedyna rzecz której bym używał, a reszta to raczej preferuje, żeby w miarę odtwarzało fm :D
nic poza tym. Zostawiam fabryczne głośniki bmw e46

Dlaczego piszę tutaj? liczę na jakieś propozycje co kupić bo przeglądając alledrogo widze mnóstwo radioodtwarzaczy ale jestem zupełnie zielony w tym
hihohiho
Nowicjusz

Prawo jazdy: 11 03 2008
Auto: Peugeot 307
Paliwo: Diesel

07 Kwi 2017, 18:42

TOKIO
To ci w zupełnosci wystarczy.. USB, SD i AUX - czego chcieć więcej ??
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

08 Kwi 2017, 05:39

Czy odczuje dużą różnice pomiedzy tym fabrycznym a tym tokio?
Sam znalazłem takie: SONY DSX-A400BT
W cenie 220zl z roczna gwarancją. Ma dodatkowo bluetooth, ale bardziej zalezy mi na lepszej jakosci drzwieku niz na jego nosniku. Które z nich lepiej zagra? Nie ukrywam ze licze na jakikolwiek bass (w porownaniu do fabrycznych) mam pociagniete kable do subwoofera (tak mysle) po poprzednim wlascicielu i gdyby nadal glosniki nie dawaly rady zapodać bassem to zastanowilbym się nad subwooferem ale jak wspomnialem nie jestem melomanem:p

Zakup tego radia traktuje troche jak inwestcje ktora zwroci sie przyjemnoscia z jazdy wiec chcialbym kupic cos najlepszego w tej cenie. Dzieki za propozycję rozważę.
hihohiho
Nowicjusz

Prawo jazdy: 11 03 2008
Auto: Peugeot 307
Paliwo: Diesel

18 Kwi 2017, 13:51

Jakie masz tam w E46 radio że tak kiepsko gra?