Temat jakich tysiące, prośba do Was o pomoc w wyborze auta

07 Sie 2017, 15:06

Dzień dobry wszystkim,
stoję przed wyborem swojego drugiego samochodu. Pierwszym do nauki jazdy było daewoo tico :D Obecnie studiuję.
Wypiszę wszystko co myślę:

Cena max 10.000zł
1. Autko ma być użytkowane głównie w mieście + raz na jakiś czas wypady poza miasto (400-500km/miesiąc)
2. Oszczędne, mało awaryjne lub tanie w naprawach. Interesuje mnie wyłącznie benzyna + LPG
3. Jestem fanem dużej ilości fajnego wyposażenia (najważniejsza klima)
4. Zrywne/szybkie
5. OC, póki studiuję na ojca - max zniżki więc nie gra aż takiej roli, ale najważniejsze, żeby nie przekroczyło tysiaka :D
6. Kombiaki odpadają

Moje propozycje:
1. Golf 4 1.6 8v - idealny pod gaz, tanie zamienniki, nie wysokie OC, wystarczająca moc, mimo wielu opinii podoba mi się surowa niemiecka stylistyka
2. Reno Megane 1.6 + LPG, super wyposażenie, szczególnie w wersji lux privilege, przeraża mnie trochę opinia o awaryjności, ale czyż nie są to auta mniej zajechane niż propozycja powyżej? Może warto zaryzkować?
3. Volkswagen Polo 1,4 + lpg, fajne, małe iii... sam nie wiem :D
4. Toyota yaris II + lpg, można dorwać parę egzemplarzy w granicach 10-12k zł, bardzo niskie spalanie, niskie koszta OC, eksploatacji. Wiele zalet, które przysłaniają okropne wnętrze :D

Co odpada?
1. Honda accord, wnętrze po prostu niee...
2. A3 - również nie podoba mi się z zewnątrz, mimo to fajnie się prowadzi
3. Wszelkiej maści BMW
4. Fordy, Fiaty i alfy romeo także

Proszę o doradzenie, czy coś z tego co podałem warto? A może coś totalnie innego?
Pozdrawiam motomaniaków :)
Kapeciowiec
Nowicjusz

Auto: nie mam

07 Sie 2017, 15:28

1. To nie jest szybkie i zrywne. Zamiast tego muła szukaj 1.8/2.0
2. Dwójka nie jest super udanym autem.
3. 1.6 mógłbyś popatrzeć.
4. Auto ok, ale nie wiem co to ma wspólnego z wymaganiami.

Ode mnie Focus, jeździ sto razy lepiej od wyżej wymienionych.
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I