Temperatura, Hałas , Obroty

29 Lis 2018, 18:33

Vin: Wdd2040462a1342313
Przebieg 80 tyś mil
Automat
Instalacja gazowa stag4 od 65 tys mil ( o tym napisze w innym poście jutro chodzi o poradę)

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Witam wszystkich. mój problem wygląda następująco:
* Obroty delikatnie falują przy odpaleniu , gdy ruszam z miejsca jak by tracił moc na chwile (opadają o 0,5 tys obr i wracają po czym działa normalnie) myślałem ze to z rury dolotowej powietrza ze nieszczelna nawet zakleiłem ja taśma żeby sprawdzić ( żadnych zmian)
*Temperaturę pokazuje jak mu zawieje czasem działa normalnie zatrzymuje gdzie się mu podoba, nawet się wyłącza po czym zaczyna wyć chłodnica ( po restarcie silnika pokazuje znowu z reguły dobrze) Po wymianie Termostatu oraz czujnika temperatury( zagięta rureczka pod katem 90 stopni) problem został
* hałas załączony na filmiku
*Spalanie z kosmosu ( zawsze nagrzewam silnik zanim ruszę do ok 60 stopni) na 300 km spalił okolo 35 ltr gazu i 13 ltr paliwa ( ostatnio jeżdżę tylko do pracy ok 7km w jedna stronę oraz zakupy ok 20 km)zdarzało się poczuć woń paliwa lub gazu z rury

Proszę o odpowiedzi, nie o hejtowanie( nie masz co robić ? idz do pracy) z góry dziekuje
kroszalak
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 10 04 2010
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Ford Focus C-Max
Silnik: 1.8 Zetec 125 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Rok produkcji: 2004

29 Lis 2018, 19:25

Film 1 nic nie przedstawia,ja tam nic nie widzę poza tym że chyba silnik nie pracuje na wszystkie cylindry, co do hałasu to słychać jakby pompę wspomagania, a co do zaniżonej temperatury to sprawdz czy wiskoza nie jest zatarta i cały czas szybko się kręci

A kolejna sprawa pod komputer podłączałeś?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Lis 2018, 19:42

Tak żadnych błędów. Mechanik powiedział ze wskazówki w liczniku się przetarły... i tak skaczą.W ta teorie nie wierze.
https://drive.google.com/file/d/0ByIVVS ... ZENkE/view dźwięk jak na tym filmiku znalazłem w necie.
A co do obrotów jak ruszam z miejsca dochodzi do 2 tysięcy odpada o 0,5 tysiąca i do czasu jak nie stanę działa normalnie. Nie dzieje się to zawsze.
I nie zawsze pokazuje temperaturę czasem się wyłącza pokazując 40 stopni i zaczyna wyć chłodnica do restartu silnika.
Zobaczę sprzegielko jutro bo pracuje na nocke a co do cylindró to raczej w aso. Dziekuje za sugestie gdy sprawdze napisze
kroszalak
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 10 04 2010
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Ford Focus C-Max
Silnik: 1.8 Zetec 125 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Rok produkcji: 2004

03 Gru 2018, 15:14

Wiskoza przy zgaszaonym silniku działa luzno,po dodaniu obrotów wyje głosno, zauwarzylem ze rura od termostatu jest ciepła( wymieniany niedawno, jezeli chodzi o zawory sprawdzałem kolektory wylotowy grzeje sie równo każda jego część.
kroszalak
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 10 04 2010
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Ford Focus C-Max
Silnik: 1.8 Zetec 125 km
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Jak dobierać i wymieniać wycieraczki samochodowe?
    Polecam fajny poradnik dotyczący doboru i wymiany wycieraczek. Załączam również filmik Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów wycieraczek, różniących się od siebie typem mocowań, długością piór, ...