-Vitara za mała do Twoich potrzeb, poza tym jak chcesz mieć mocne auto to zapomnij, rdzewieje mniej od Pajero
![Mr. Green :mrgreen:]()
części dostępne spalanie w granicach 12 litrów LPG
-zamiast froty popatrz za isuzu Rodeo (lepsze wykonanie) silnik wbrew twoim opiniom bardzo dobry
![OK :ok:]()
a w terenówce do każdego silnika trzeba dolewać taki lajf
![Mr. Green :mrgreen:]()
frota to niemiecka wariacja na temat rodeo, ale jak silnik isuzu to tylko mosty słabsze, ogólnie co do wielkości to Trooper/Monterey lepszy i silniki też lepsze (no poza 3,0DTi)
-terrano 2,4 nie jedzie
![Zdziwiony :o]()
jak kupować to 2,7 albo 3.0V6 z nowych 3.0 w odróżnieniu od patrola nie wybucha, reszty nie ma sensu, w porównaniu do montka/troopera bardzo awaryjne, części dostępne bez problemu (max 2-3 dni oczekiwania na nietypowe rzeczy), małe kółka w serii trzeba porzeźbić co by upchnąć coś większego
-patrol ale który?? 160? 260? Y60? Y61? każdy z nich się diametralnie różni, od zawieszenia przez silnik do komfortu i wytrzymałości, o urodzie nawet nie wspominając
SR20DET to za mały silnik do ciężkiej terenówki, jak dorzucisz duże koła to zakatujesz go bardzo szybko, wsadzić się da wszytko do tego auta (komora silnika ogromna, spokojnie mieści nawet amerykańskie V8 po 7 litrów
![Mr. Green :mrgreen:]()
) w tym aucie nie jest problemem wytrzymałość podzespołów (spokojnie wytrzymują nawet i 300-400 konne jednostki w Y61 GU4 masz 4,8 litra w serii który potrafi mieć 500 kucyków
![Mr. Green :mrgreen:]()
) tylko wytrzymałość silnika co by upchać te ponad 2 tony żelaza
jeśli chodzi o GRa to wybrał bym Y60 z początku produkcji i przystosował bym sobie do potrzeb, jeśli kupisz z silnikiem RD28T to trzeba uważać na temperaturę bo stosunkowo łątwo go przegrzać i wystrzelić głowice w kosmos (silnik z osobówki w terenówce zwykle sie nie sprawdza) silnik diesla TD42 lub benzynowy TB42 dają o wiele większa frajde ale są ciężkie (TD42 ze skrzynią i reduktorem waży ponad pół tony) ale te silniki sa bardzo wytrzymałe
zawsze można kupić parcha Y61 z padniętym silnikiem 3.0 i wsadzić mu inny, i tu bym się skłąniał do jakiejść Vki ze stajni BMW
![OK :ok:]()
bardzo przyjemne wrażenia z jazdy
hak w terenie tylko zawadza i działa jak kotwica, więc na pewno musi być demontowalny