Generalness pajero II najczęściej spotkasz takie jak masz w linku 1, czyli bez tej nadbudówki, która powoduje, że wnętrze auta jest o kilka cm wyższe. Nie wiem skąd się takie wersje biorą jeżeli chodzi o mitsubishi ale z patrolami jest tak samo, te które mają takie nadbudówki i daszki są sprowadzone najczęściej z holandii( chyba ma to jakiś związek z zarejestrowaniem jako ciężarówka w ich kraju , ale pewny nie jestem )
No i możesz też spotkać pajero z soft topem czyli plandeką, która możesz sobie zdjąć w lato i mieć cabrio, niby fajne itp ale jak się mieszka w kalifornii
![Mr. Green :mrgreen:]()
a nie u nas, gdzie zimy bywają rózne...
nie patrz na to autocentrum tak naprawde
2,5 i 2,8 są do siebie zbliżone 2,8 ma rozrząd na łańcuszku i wiem że w longu takie 2,8 w mieście pali z 15L, jak ja bym brał to raczej 2,8 bo czym więcej mocy tym lepiej, a jak już się na takie auto decydujesz to spalanie 4 litry czy tam ile , nie powinno być problemem dla Ciebie.
Najlepiej to v6 wziąść
![Mr. Green :mrgreen:]()
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...