The Big Turn On - kampania internetowa Nissana

25 Cze 2012, 23:17

The Big Turn On, ambitna kampania internetowa Nissana, której celem jest nakłonienie miliona ludzi do "włączenia elektryczności", czyli zadeklarowania poparcia dla samochodów elektrycznych, osiągnęła planowany rezultat przed czasem.

Początkowo plan zakładał dobicie do miliona w ciągu 100 dni, jednak kampania wzbudziła tak duże zainteresowanie opinii publicznej, że cel został osiągnięty w czwartek 21 czerwca, 15 dni przed czasem.

Zdjęcie

"Ogromnie cieszymy się, że udało nam się dobić do miliona zdeklarowanych przed czasem" - powiedział Paul Willcox, Starszy Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu w europejskim oddziale Nissana. "To pokazuje, że coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę z tego, że samochody takie jak Nissan LEAF mogą stanowić prawdziwą alternatywę. I chociaż Nissanowi udało się osiągnąć zamierzony cel wcześniej, niż planowano, to The Big Turn On nadal będzie promować w 100% elektryczny model LEAF".

Oprócz zachęcania kierowców z Francji, Niemiec, Holandii i Wielkiej Brytanii do rozważenia korzyści płynących z jazdy samochodem zeroemisyjnym, kampania pokazuje także, że jazda Nissanem LEAF jest niezwykle bezpieczna, przyjazna dla środowiska i ekonomiczna, a jego zasięg pomiędzy ładowaniami jest wystarczający do zaspokojenia większości potrzeb codziennego użytkowania .

Zdjęcie

Po zakończeniu kampanii, miasto z największą liczbą nowo zadeklarowanych zwolenników samochodów elektrycznych otrzyma 30 szybkich ładowarek Nissan, a osoba, która zachęci najwięcej ludzi do "włączenia elektryczności" wygra Nissana LEAF.

POLECAMY Nissan LEAF w Paryżu i Londynie

Te zgodne ze standardem CHAdeMO szybkie ładowarki to tylko część z puli 400, jakie Nissan planuje przekazać miastom w całej Europie do końca 2012 r. w celu przyspieszenia rozwoju infrastruktury. Akumulatory w Nissanie LEAF oraz innych zgodnych z tym standardem pojazdach mogą zostać naładowane do 80% pojemności w zaledwie 30 minut, co umożliwia odbywanie dłuższych podróży. Pierwsze szybkie ładowarki Nissana zainstalowano już w Holandii oraz we Francji.

Wzięcie udziału w The Big Turn On jest tak proste, jak kliknięcie myszką komputera na stronie internetowej poświęconej tej inicjatywie - thebigturnon.com - poprzez portale społecznościowe takie jak Twitter i Facebook lub odbycie jazdy testowej Nissanem LEAF.

POLECAMY Nissan planuje instalację ładowarek w całej Europie

O kampanii The Big Turn On
The Big Turn On to 100-dniowa kampania internetowa, mająca na celu przedstawienie zalet samochodów elektrycznych oraz obalenie krążących na ich temat mitów z pomocą osób mających wpływ na podejmowane decyzje, właścicieli oraz znanych osobistości. Rywalizują oni o to, komu uda się przekonać do samochodów elektrycznych największą liczbę osób ze swojego miasta, a czołowy orędownik z każdego kraju ma szansę wygrać Nissana LEAF. Miasto z największą liczbą "włączeń elektryczności" po 100 dniach wygra 30 szybkich ładowarek zaprojektowanych przez firmę Nissan, które umożliwiają naładowanie akumulatora Nissana LEAF do 80% w 30 minut, a nawet mniej. Szkoda że kampania reklamowa The Big Turn On nie objęła także Polski.

źródło: Nissan
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 3808
Zdjęcia: 13113
Prawo jazdy: 12 03 1998
Auto: Tesla Model Y

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jeden model samochodu i dwie wersje zawieszenia
    Pewne, na pierwszy rzut oka identyczne modele samochodów prezentują różnice w konstrukcji zawieszenia, co wpływa nie tylko na ich osiągi drogowe, lecz także na koszty obsługi technicznej. Firma SKF skupia uwagę ...