Tigra??

07 Mar 2011, 09:37

witam wszystkich z racji tego że jestem młodym kierowcą i myślę o pierwszym własnym autku chce się poradzić. :)
nie oczekuje porady jaki to ma być samochód, lecz który :)
potrzebuje samochodu do poruszania się po najbliższej okolicy szkoła-praca-dom, może jakiś wakacyjny wyjazd, moim marzeniem był chyba od zawsze opel tigra właśnie przeszukuje oferty i nie wiem który lepszy i czym się różnią z kąd sie biorą tak różne ceny??

ale-moto.pl/oferta/22,opel-tigra-1.6
ale-moto.pl/oferta/2028,opel-tigra-1.4
allegro.pl/show_item.php?item=1489314126
otomoto.pl/opel-tigra-1-4-benzyna-tanio-C17695416.html
może podpowiecie mi który z tych wybranych wam się podoba lub dlaczego ten a nie tamten :)
Lu73k
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

07 Mar 2011, 10:23

Hmm rozbieżności najpewniej są związane ze stanem auta :razz: Trudno ocenic ze zdjęc ale najlepiej prezentuje się srebrny może fioletowy... żółty widać po przygodach a czarny wiejski tuning :wink: Szukaj w granicach 7-8 tysięcy i z silnikiem 1.6 najtańsze raczej odrzuć
nitro
Zaawansowany

Miejscowość: znikąd

07 Mar 2011, 10:23

Różni się jak zauważyłeś tylko drugi podany, jak zauważyłeś jest z nich najmłodszy. Jak już miałbym polecać któregoś to tego [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Chociaż przebieg 135 000 km dla samochodu 15 letniego jest wręcz niesamowity i prawie pewne, że ktoś kręcił przy liczniku. Ten drugi jest zapewne dla porównania, bo za cenę prawie 12000 jesteś w stanie dostać lepsze i młodsze auto- nie warto. Ewentualnie ten http://ale-moto.pl/oferta/22,opel-tigra-1.6 tego na którym już widać rdzę zaraz bym odrzucił.
"Praca to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu..."
gogosap
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

07 Mar 2011, 20:59