Witam. Jako, że jestem zielony w kwestiach modyfikowania odgłosu autka chciałbym zapytać - czy żeby otrzymać bassowy pomruk, jest potrzebny sportowy tłumik końcowy czy wystarczy kupić końcówkę wydechu Buzzer? Słyszałem różne opinie na ten temat, dlatego chce, aby ktoś to sprecyzował.
Nie chodzi mi o przelot, czy całkowicie basowy pomruk, z doświadczenia wiem, że kumpel posiadając Peugeota 1.1 zakupił sportowy tłumik końcowy i słychać go parę ulic dalej, chcę minimalnie zmienić odgłos auta i dlatego się pytam, co da lepszy efekt, chociaż jak piszesz to pewnie sama końcówka nic nie da i trzeba będzie kupić tłumik końcowy.
W takim strupie wywiercisz dziurę w tłumiku i juz bedzie lepiej, co byś sie zrobił to bedzie lepiej więc jak sie tak uparles to kup jakis tjuningowany tłumik i bedziesz zadowolony.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Czym i jak będziemy jeździć za 10 lat? Autonomiczna motoryzacja jutra Trudno przewidzieć, co się wydarzy w świecie motoryzacji, gdy każdy rok przynosi rewolucyjne zmiany. Największe światowe koncerny samochodowe intensywnie pracują nad rozwojem autonomicznych pojazdów. Już w przyszłym ...
Maserati GranTurismo - opinia i wrażenia z jazdy Miałem okazję trochę pojeździć i jako że nie ma opini na temat tego auta więc się podziele wrażeniami. Maserati GranTurismo Silnik 4.2 V8 405 KM Skrzynia aut. 6 Biegowy Rok prod. 2010 Całokształt Uważam że to bardzo fajne ...
No właśnie, także nie chcę przekraczać tej granicy 90dB, słyszałem o magicznych końcówkach z dyfuzorem, ale jakoś nie wierzę w ich skuteczność, na oku mam tłumiki końcowe z Mugena.
1 tłumik będzie brzmiał inaczej w wielu autach więc nie oczekuj odpowiedzi ''masz zamoncić ten i będzie najlepiej'' Kup sobie używany nawet, po co w gruza niepotrzebne pieniądze pchać? lepiej kupić radio nowe czy przeznaczyć tą kasę na opony czy serwis zamiast w pierdzący tłumik.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika