REKLAMA
Witam wszystkich
Poniżej przedstawiam krótką historię z ostatnich dni. Może znajdzie się ktoś mądry.
Po krótce sytuacja jest taka:
Początek
Wszystko zaczęło się od cieknącego oleju i ropy. Okazało się , że silnik był od góry uszczelniany przez poprzedniego właściciela silikonem bez wymieniania uszczelek. Bardzo szybko i niestety kosztownie problem został usunięty(nowe uszczelki, króćce do listw wtryskowych itp. do tego czyszczenie wszystkiego co tylko się dało- swoją drogą warsztat się postarał)..... na chwilę. Po kilku dniach znowu plama pod autem ale tym razem tylko ropa. Tu problem był łatwiejszy do usunięcia bo przewody wysokiego ciśnienia , szybka wymiana. Tydzień później przeciek na jednym z króćców od listwy i też nie obyło się bez rozkładania od góry. Myślałem , że już wszystko cacy i ..... po odjechaniu kilometra od warsztatu komunikat Exhaust Workshop zaraz za nim zapalil sie samochodzik ESP a razem z nim skrzynia zaczela bardzo twardo zmieniac biegi.
Do tego od czasu do czasu wlacza sie tryb skrzyni z podswietlonymi wszystkimi literami na wyswietlaczu.
Dodam , że przed jakimkolwiek grzebaniem bo zacząłem od wymiany oleju totalnie nic się nie działo a nawet jak na swój wiek wszystko działało wręcz idealnie. Dopiero po ostatnim rozkłądaniu
Do tego najprawdopodobniej do wymiany jest aku rozruchowy bo bywa tak , że nawet po dłuższej jeździe z nienacka znika prąd i trzeba odpalać awaryjnie albo jeździ się tydzień dwa i nic się nie dzieje.
Powoli zaczynam tracić cierpliwość i chęci. Może ktoś ma jakieś rozsądne sugestie lub pomysły.
Dzień kolejny:
Czesc problemow sie rozwiazala. Panowie nie skasowali bledow po zlozeniu po naprawie.
Akumulator tez wymienilem.
Niestety wraca kontrolka poslizgu i podswietlone wszystkie literki skrzyni biegow.
Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu przez chwile jest spokoj i potem znow to samo.
Moze ktos moze polecic kogos w Gdansku kto sie na tym zna?
I kolejny:
...no i po kolejnych 30km wrócił Exhaust workshop.
Pomóżcie prosze bo tracę już nadzieje.....