Toyota Auris Hybrid mam problem z hamulcami przy tylnych kołach

08 Mar 2016, 00:12

Witam posiadam Toyote Auris Hybryd z 2015 08 i map problem z hamulcami na tylne koła przy hamowaniu strasznie słychać jak klocki tra o tarcze przy delikatnym hamowaniu czy to jest normalne !!! Byłem z tym w serwisie i stwierdzili ze za słabo hamuje ale tym Autem nie da się mocno hamować
mariusz1964
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 05 04 1989
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Toyota Auris Hybryd
Silnik: 1800
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2015

23 Kwi 2016, 20:42

Jaki to serwis?!Cepów czy młotków.Jaki masz problem,wymieniaj klocki ham. sprawdź też ptzód a ten serwis omijaj bardzo szerokim łukiem,nawet podejrzewam nie podołaliby zadaniu wywalania gnoju z pod Osłów,stwierdzili,że auto słabo hamuje,i co?!Nie wiedzą dlaczego?!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8576
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

25 Kwi 2016, 09:14

mariusz1964 napisał(a):posiadam Toyote Auris Hybryd z 2015 08

Masz praktycznie nowe auto, nie wiem jaki jest przebieg, ale po nie całym roku jeżeli pojawiają się takie problemy to niech zmieniają ci klocki na gwarancji i sprawdzą później siłę hamowania. Taką hybrydą jeździ się normalnie i nie jest to sportowe auto więc nie musisz ostro hamować, a hamulce musza być sprawne!

Podjedź do innego serwisu, a tu możesz podać jaki to serwis żeby inni uważali w przyszłości zostawiając tam swoje samochody.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

17 Lis 2016, 09:41

u mnie jak piszczało przy hamowaniu to się okazało że to blaszka antystukowa :D klocki były zjechane przez co blaszka się odsłoniła i stukała o tarcze, najpierw bym zatem sprawdziła same klocki, a potem resztę układu
Maja5
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 15 10 2010
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Toyota

17 Lis 2016, 22:42

Ja proponuję zacząć od SKP. Niech diagnosta sprawdzi siłę hamowania. Jak się okaże, ze jest za mała niż wymagana 9 diagnosta będzie wiedział jaka ma być ), to do serwisu i niech naprawiają tak długo aż naprawią. Samemu bym przy tym bie grzebał, żeby nie było, że stracisz gwarancję, bo powiedzą, że sam grzebałeś i zepsułeś i twoja wina. Tak więc na SKP, jak będzie coś nie tak, to brać od diagnosty wydruk i do serwisu.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik 2UR-GSE
    Powody do dumy mają również inżynierowie odpowiedzialni za stworzenie jednostki V8 2UR-GSE. To wolnossący motor, który jest sercem sportowych Lexusów z ostatnich lat. Dzisiaj jednostkę znajdziemy pod ...
    Bezpieczne hamowanie w warunkach zimowych
    Podczas zimowej pory roku, wielu kierowców doświadcza wydłużonej drogi hamowania na nawierzchniach pokrytych śniegiem lub oblodzonych. Czy jednak wszyscy zastanawiają się, co dokładnie wpływa na odległość, jaką pokonuje ...