Toyota Auris Hybrid mam problem z hamulcami przy tylnych kołach

08 Mar 2016, 00:12

Witam posiadam Toyote Auris Hybryd z 2015 08 i map problem z hamulcami na tylne koła przy hamowaniu strasznie słychać jak klocki tra o tarcze przy delikatnym hamowaniu czy to jest normalne !!! Byłem z tym w serwisie i stwierdzili ze za słabo hamuje ale tym Autem nie da się mocno hamować
mariusz1964
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 05 04 1989
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Toyota Auris Hybryd
Silnik: 1800
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2015

23 Kwi 2016, 20:42

Jaki to serwis?!Cepów czy młotków.Jaki masz problem,wymieniaj klocki ham. sprawdź też ptzód a ten serwis omijaj bardzo szerokim łukiem,nawet podejrzewam nie podołaliby zadaniu wywalania gnoju z pod Osłów,stwierdzili,że auto słabo hamuje,i co?!Nie wiedzą dlaczego?!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8606
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

25 Kwi 2016, 09:14

mariusz1964 napisał(a):posiadam Toyote Auris Hybryd z 2015 08

Masz praktycznie nowe auto, nie wiem jaki jest przebieg, ale po nie całym roku jeżeli pojawiają się takie problemy to niech zmieniają ci klocki na gwarancji i sprawdzą później siłę hamowania. Taką hybrydą jeździ się normalnie i nie jest to sportowe auto więc nie musisz ostro hamować, a hamulce musza być sprawne!

Podjedź do innego serwisu, a tu możesz podać jaki to serwis żeby inni uważali w przyszłości zostawiając tam swoje samochody.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

17 Lis 2016, 09:41

u mnie jak piszczało przy hamowaniu to się okazało że to blaszka antystukowa :D klocki były zjechane przez co blaszka się odsłoniła i stukała o tarcze, najpierw bym zatem sprawdziła same klocki, a potem resztę układu
Maja5
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 15 10 2010
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Toyota

17 Lis 2016, 22:42

Ja proponuję zacząć od SKP. Niech diagnosta sprawdzi siłę hamowania. Jak się okaże, ze jest za mała niż wymagana 9 diagnosta będzie wiedział jaka ma być ), to do serwisu i niech naprawiają tak długo aż naprawią. Samemu bym przy tym bie grzebał, żeby nie było, że stracisz gwarancję, bo powiedzą, że sam grzebałeś i zepsułeś i twoja wina. Tak więc na SKP, jak będzie coś nie tak, to brać od diagnosty wydruk i do serwisu.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak bezpiecznie pokonywać zakręty?
    Pokonywanie zakrętów nie jest takie łatwe, jakby mogło się wydawać. Redukcja prędkości i skręcenie kierownicy to nie jedyne zadania, jakie musi uwzględnić kierowca. Kluczowa jest płynność wykonania manewru, a do tego ...