REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Dokładnie sprawdź kabelki i samą wtyczkę. Może być tak że wiązka kabla jest pęknięta w osłonie (peszlu) i raz łączy a raz nie.szybki napisał(a):jego podłączenia
Możesz zmieżrzyć opór i wynik mieszczący się w granicach 800 do 1200 Ω jest wynikiem poprawnym, wtedy mamy pewność że czujnik działa poprawnie. Przy odczycie pokazującym 0 Ω będzie oznaczało, że doszło do zwarcia, natomiast oznaczenie M Ω to nic innego jak wystąpienie przerwy.Swierku napisał(a):pewnie trzeba coś miernikiem pomierzyć np. jakiś opór?
Do wtyczki z tyłu też jest taki kiepski dostęp? Najlepiej by było jak byś tam pomierzył.Swierku napisał(a):O ile do przednich dostęp jest prosty, o tyle do tylnich masakra