Toyota Carina

09 Sty 2011, 19:34

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam następujące pytanie. W związku z tym że jestem nowym kierowcą zamierzam kupic samochód, upatrzyłem sobie Toyote Carine E z 1992 roku z silnikiem 1,6 w benzynie cena tego autka to 4200. Może bysie mi powiedzieli cos na temat tego autka i na co mam zwracać uwage gdybym sie zdecydował na kupno. Z góry dziękuje
barthez112
Nowicjusz

Miejscowość: Piła

09 Sty 2011, 20:03

Sprawdź czy auto nie miało jakiegos poważnego wypadku, przejedź się a najlepiej pojedź do jakiegos serwisu co by Ci fachowo sprawdzili. Jeśli nie miała poważnego wypadku i wygląda ze przebieg ma mniej niż 300 tys śmiało można kupować i jeszcze długo tym autkiem pojeździć.
fiko7
Stały forumowicz

Miejscowość: Białystok

09 Sty 2011, 20:08

a jaki rozrząd ma Carina na pasku czy ma łańcuszek?
barthez112
Nowicjusz

Miejscowość: Piła

09 Sty 2011, 20:14

Tego nie wiem ale o padniętym silniku w tym aucie nigdy nie slyszałem wiec napewno jest dobrze, a znam 2 auta z przebiegami około 500 tys.
fiko7
Stały forumowicz

Miejscowość: Białystok

09 Sty 2011, 20:57

sprawdz zawieszenie , z tego co wiem to w Carinach E zawiecha jest na wielowachaczu , a jak padnie to droga w utrzymaniu.... wiadomo jesli sie na czas wymienia gumy... to nic sie nie stanie , ja bym zwrocil uwaga na zawiecha i korozja (blacharka do toyoty droga) a tak ogolnie to auto nie do zajechania :)
artopoo
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Helmstedt DE

11 Sty 2011, 05:13

z tym to panowie roznie bywa. moj kolega mial carine E z 96 lub 97 roku w dieslu 2,0 90hp

i nie wyjezdzał z garażu... przed sprzedażą padły mu półosie (czyli układ napędowy) i ogolnie ciezko bylo dostac te półosie...ale to był diesel...

benzyniaki podobno naprawde są ok.
Fiat Bravo 1,9 JTD 2000r
Opel Astra F Gsi 2,0 16v 1994r
Opel Astra F 1,6 16V 1995r
hemp
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczytno
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Jak samochody widzą nocą?