REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Death Angel napisał(a):załóż jakis dobry stożek.. dobry wydech i bedziesz mial ten efekt co z turbiną w tym silniku... i ewentualnie do wiekszego silnika turbine władowaćalbo tłoki kute i do tego ale ..
napisales że tego nie chcesz
Pekińczyk napisał(a):Death Angel napisał(a):załóż jakis dobry stożek.. dobry wydech i bedziesz mial ten efekt co z turbiną w tym silniku... i ewentualnie do wiekszego silnika turbine władowaćalbo tłoki kute i do tego ale ..
napisales że tego nie chcesz
dobry "stożek" załóżmy że miałes na myśli dobry dolot ze stożkiem ;] + układ wydechowy zrobiony przez profesionaliste oczywiście z innym niż seryjnym kolektorem wydechowym to praktycznie pierwsze modyfikacje jakie robi się w silniku chcąc zwiększyć troche moc i moment obrotowy. Oczywiście turbo najbardziej zwiększa moc silnika nie ma co porównywać do małych modyfikacji typu dolot czy wydech ale to koszta duużo większe i napewno nie w takim silniku...jeśli auto było by nowsze (czyt. np. Corolla TS) wtedy z takim autkiem można sie bawić w kute tłoki, korbowody,sportowe wałki,tależyki,sprężynki itd. A tym silniku który posiadasz możesz wydac troche kasy i zrobić dolot+wydech lecz nie polecam bawić sie w niby"sportowe strumiennice" z allegro lub doloty własnej roboty jeśli nie wiesz jaki (bo dolot to nie tylko kawałek choćby rurki z PCV +stożek na końcu, bo musi to mieć odpowiednią długość, kształt a także co ważne doporowadzenie jak najbardziej zminego powietrza) bo moc prędzej spadnie niż się powiększy... to jedyne co można zrobić zabawa w turbo mija sie z celem...szkoda kasy.
Można wpakować pod maske coś mocniejszego to jest najlepsze rozwiązanie w tym wypadku.
P.S a wogóle co to za model Corolli i jaki dokładnie to silnik ?>
Pozdrawiam.