Odświeżona Toyota Hilux zadebiutuje w Europie w czwartym kwartale 2011 roku; Zmiany obejmą stylistykę nadwozia oraz nowe udogodnienia we wnętrzu; Moc silnika 2.5 D-4D z napędem na jedną oś wzrośnie o 24 KM, przy jednoczesnym spadku zużycia paliwa i emisji CO2.
Toyota Hilux z nowym obliczem zadebiutuje na europejskich rynkach w końcu 2011 roku. Celem, jaki Toyota stawia przed tym modelem, jest utrzymanie dominacji na rynku pick-upów w Europie. Od trzech lat z rzędu Hilux jest liderem europejskiego segmentu pick-up. W 2010 roku znalazł 21 866 nabywców, co daje niemal 25% udział w swoim segmencie.
Model po zmianach będzie cechował się odświeżoną stylistyką i niezmiennie atrybutami, z których Hilux słynie na całym świecie: jakości, niezawodności, wytrzymałości w każdych warunkach i najwyższej dzielności w terenie.
Z zewnątrz zmiany obejmą maskę przednią z wlotem, grill, lampy, przedni i tylny zderzak, lusterka, oraz felgi stalowe i aluminiowe (15 i 17-cali).
Zmiany wewnątrz samochodu będą obejmowały szereg udogodnień z zakresu komfortu i jakości wykonania, zbliżając wrażenia z podróży Hiluxem do samochodu osobowego. Wśród elementów, które zostały zmienione, znajdują się zegary wraz z obudową, kierownica, konsola centralna z nowym system nawigacji Toyota Touch, oraz tapicerki foteli.
Materiał użyty do projektu deski rozdzielczej został wykonany z nowego rodzaju tworzywa, zyskując ciemniejszy odcień. Elementy wnętrza otrzymały także srebrne detale. Moc silnika 2.5 D-4D z napędem na jedną oś zostanie zwiększona o 24 KM, do 144 KM i i 343 Nm osiąganych przy 2000 obrotów /min. Pomimo tego wzrostu mocy, zużycie paliwa w cyklu mieszanym zostanie obniżone o 1l, do średnio 7.3l / 100km, a emisja C02 spadnie o 28 g/km, do średnio 191 g/km.
Dodatkowo Hilux 2.5 D-4D z napędem na jedną oś otrzyma bardziej wytrzymałe zawieszenie, stosowane dotąd w wersjach 4x4. Dzięki temu uciąg wersji z napędem na jedną oś wzrośnie do 2.5 tony.
Zarówno silniki 2.5 D-4D jak i 3.0 D-4D będą spełniały normę spalin EURO V. Podobnie jak w obecnej wersji modelu, Hilux 2012 będzie wyróżniał się najszerszą gamą na rynku: cztery rodzaje nadwozia (pojedyncza, podwójna i „półtorej kabiny, oraz nadwozie do dowolnej zabudowy), dwa silniki (2.5 D-4D, 3.0 D-4D), dwie skrzynie biegów (manualna i automatyczna), dwa rodzaje napędów (4x2 i 4x4).
Nowa Toyota Hilux podobnie jak obecna wersja będzie produkowana w zakładach Toyota Motor Thailand oraz Toyota South Africa Motors. Począwszy od 2012 roku będzie oferowana w 36 europejskich krajach, oraz ponad 135 krajach na świecie.
Trzeba przyznać, że wygląda fajnie. Hilux zawsze był moim ulubieńcem jeżeli chodzi o pickupy i tym modelem podtrzyma swój status. Ciekawe co na to konkurencja?
Co na to konkurencja - np. pojawił się nowy model VW - Amarok. Z parametrów technicznych, rozwiązań można powiedzieć, że Hilux nie będzie miał już tak różowego życia. Trochę też było już testów, które to potwierdziły.
Czy w dzisiejszej gorączce ekologicznej i szalejącemu na świecie kryzysowi, który sprawia, że nawet amerykanie starają się oszczędzać na paliwie, takie auta jak Hilux mają jeszcze szansę trafić do naprawdę dużej grupy odbiorców?
Bądź sprytny, wybierz zasilanie gazem - silnik TCe 100 LPG A gdybyśmy uznali, że nie ma lepszego paliwa do napędzania pojazdów niż właśnie LPG? Trzeba przyznać, że łączy ono w sobie liczne, często nieznane zalety: jest ekologiczne, ekonomiczne i bezpieczne. W dobie stałego ...
Kiedy powinniśmy zaciągać hamulec postojowy (ręczny)? Na drogach nie brakuje roztargnionych kierowców, którzy parkując samochód zostawiają go bez wrzuconego biegu i zaciągniętego hamulca postojowego. Skutkuje to wytoczeniem się auta na drogę, zsunięciem ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki TOYOTA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne TOYOTA
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.