Odświeżona Toyota Hilux zadebiutuje w Europie w czwartym kwartale 2011 roku; Zmiany obejmą stylistykę nadwozia oraz nowe udogodnienia we wnętrzu; Moc silnika 2.5 D-4D z napędem na jedną oś wzrośnie o 24 KM, przy jednoczesnym spadku zużycia paliwa i emisji CO2.
Toyota Hilux z nowym obliczem zadebiutuje na europejskich rynkach w końcu 2011 roku. Celem, jaki Toyota stawia przed tym modelem, jest utrzymanie dominacji na rynku pick-upów w Europie. Od trzech lat z rzędu Hilux jest liderem europejskiego segmentu pick-up. W 2010 roku znalazł 21 866 nabywców, co daje niemal 25% udział w swoim segmencie.
Model po zmianach będzie cechował się odświeżoną stylistyką i niezmiennie atrybutami, z których Hilux słynie na całym świecie: jakości, niezawodności, wytrzymałości w każdych warunkach i najwyższej dzielności w terenie.
Z zewnątrz zmiany obejmą maskę przednią z wlotem, grill, lampy, przedni i tylny zderzak, lusterka, oraz felgi stalowe i aluminiowe (15 i 17-cali).
Zmiany wewnątrz samochodu będą obejmowały szereg udogodnień z zakresu komfortu i jakości wykonania, zbliżając wrażenia z podróży Hiluxem do samochodu osobowego. Wśród elementów, które zostały zmienione, znajdują się zegary wraz z obudową, kierownica, konsola centralna z nowym system nawigacji Toyota Touch, oraz tapicerki foteli.
Materiał użyty do projektu deski rozdzielczej został wykonany z nowego rodzaju tworzywa, zyskując ciemniejszy odcień. Elementy wnętrza otrzymały także srebrne detale. Moc silnika 2.5 D-4D z napędem na jedną oś zostanie zwiększona o 24 KM, do 144 KM i i 343 Nm osiąganych przy 2000 obrotów /min. Pomimo tego wzrostu mocy, zużycie paliwa w cyklu mieszanym zostanie obniżone o 1l, do średnio 7.3l / 100km, a emisja C02 spadnie o 28 g/km, do średnio 191 g/km.
Dodatkowo Hilux 2.5 D-4D z napędem na jedną oś otrzyma bardziej wytrzymałe zawieszenie, stosowane dotąd w wersjach 4x4. Dzięki temu uciąg wersji z napędem na jedną oś wzrośnie do 2.5 tony.
Zarówno silniki 2.5 D-4D jak i 3.0 D-4D będą spełniały normę spalin EURO V. Podobnie jak w obecnej wersji modelu, Hilux 2012 będzie wyróżniał się najszerszą gamą na rynku: cztery rodzaje nadwozia (pojedyncza, podwójna i „półtorej kabiny, oraz nadwozie do dowolnej zabudowy), dwa silniki (2.5 D-4D, 3.0 D-4D), dwie skrzynie biegów (manualna i automatyczna), dwa rodzaje napędów (4x2 i 4x4).
Nowa Toyota Hilux podobnie jak obecna wersja będzie produkowana w zakładach Toyota Motor Thailand oraz Toyota South Africa Motors. Począwszy od 2012 roku będzie oferowana w 36 europejskich krajach, oraz ponad 135 krajach na świecie.
Trzeba przyznać, że wygląda fajnie. Hilux zawsze był moim ulubieńcem jeżeli chodzi o pickupy i tym modelem podtrzyma swój status. Ciekawe co na to konkurencja?
Co na to konkurencja - np. pojawił się nowy model VW - Amarok. Z parametrów technicznych, rozwiązań można powiedzieć, że Hilux nie będzie miał już tak różowego życia. Trochę też było już testów, które to potwierdziły.
Czy w dzisiejszej gorączce ekologicznej i szalejącemu na świecie kryzysowi, który sprawia, że nawet amerykanie starają się oszczędzać na paliwie, takie auta jak Hilux mają jeszcze szansę trafić do naprawdę dużej grupy odbiorców?
Produkcja Opla Cascady w Gliwicach od 2013 roku To był wielki dzień dla gliwickiej fabryki Opla. Kiedy pierwszy egzemplarz modelu Cascada, eleganckiego, średniej wielkości kabrioletu Opla, zjechał z taśmy montażowej. Numerem jeden był Opel Cascada w kolorze białym "Seashell", ...
[F] A8 D3 4,2 TDI / 745d e65 / S 420 CDI w221 / Phaeton 5,0 TDI Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu F - silnik diesla o mocy ponad 300KM - automatyczna skrzynia biegów - modele z okolic 2006 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A8 D3 4,2 TDI - 326KM - ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki TOYOTA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne TOYOTA
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.