

2013 jest kolejnym z rzędu rokiem, w którym Toyota pokonuje motoryzacyjnych rywali. Wartość marki wzrosła względem zeszłego roku o 17%, do poziomu 35,4 mld dolarów.
POLECAMY Toyota Corolla - ponad 40 milionów sprzedanych egzemplarzy
Interbrand w komentarzu dotyczącym Toyoty podkreśla skuteczność firmy w opanowaniu wyzwań 2010 i 2011 roku, co pozwoliło koncernowi odzyskać pozycję globalnego lidera sprzedaży i produkcji samochodów.

Nowa stylistyka pojazdów Toyoty w połączeniu z innowacyjną technologią, która znajduje akceptację milionów klientów, oddaje poczucie nowej energii i witalności, która kojarzy się z Toyotą konsumentom na całym świecie. Ikona hybryd, Toyota Prius, w dalszym ciągu buduje pozytywny obraz nowoczesnej i przyjaznej ludziom technologii w motoryzacji. Potwierdzają to wyniki sprzedaży modelu i przekroczenie liczby 3 milionów sprzedanych egzemplarzy od początku produkcji w 1997 roku.
POLECAMY Toyota Yaris Hybrid-R - sportowa hybryda
Eksperci Interbrand doceniają Toyotę także w rankingu Best Global Green Brand. Od lat marka kojarzy się konsumentom z nowoczesnymi rozwiązaniami ekologicznymi, pozwalając ponownie zająć pierwsze miejsce w zestawieniu wszystkich globalnych "zielonych" marek.
źródło: Toyota