Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie musi stać w korkach żeby hybryda była oszczędnabula1986 napisał(a):Nadmienię, że żona jeździ do pracy ok. 7 km, nie stoi w korkach
Jeżeli będzie jechała normalnie drogami krajowymi to też zauważy sporą oszczędność w spalaniu.bula1986 napisał(a):samochód będzie też jeździć w dłuższe trasy. Gdy jedzie do Poznania to i tak na sam początek Poznania - więc korki też odpadają
Bateria trakcyjna ładuje się zawsze przy nadmiarze mocy o ile jest taka potrzeba oraz przy każdym zdjęciu nogi z gazu. Tak naprawdę jest sporo plusów i rozwiązań dla hybrydy względem samej benzyny.bula1986 napisał(a):nie wiem jak to się przy takiej niemiejskiej jeździe ładuje itd.
franccc napisał(a):Ja zapytam trochę inaczej - czy warto płacić 100k za trochę podwyższonego yarisa z większymi zderzakami?
Tylko taki że ci się to auto podoba dzisiaj takie samochody są modne. No plusem jest wyższe zawieszenie jak parkujesz gdzieś na krawężnikachfranccc napisał(a):logiczny argument żeby kupować yarisa cross hybrid za 100k a nie np. corollę hybrid
franccc napisał(a):Ale ja nie mówię, że ma nie kupować, jego sprawa
Chciałbym się tylko dowiedzieć czy istnieje jakiś logiczny argument żeby kupować yarisa cross hybrid za 100k a nie np. corollę hybrid za kilka tysiaków więcej
yeti65 napisał(a):Na jakiej podstawie uważasz, że wiesz lepiej czego gościu potrzebuje Yaris Cross to całkiem inne auto niż Corolla.
franccc napisał(a): Oczywiście, że inne auto - mniejsze
franccc napisał(a):mniej wygodne
franccc napisał(a):gorzej wyposażone
franccc napisał(a):kosztuje tyle samo co corolla
Baza z danymi technicznymi samochodów marki TOYOTA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne TOYOTA