Trudny wybór. VW Polo III vs Fiat Bravo

11 Mar 2011, 06:09

Miałem Polówkę 1.4 przy normalnej jeździe paliła mi średnio 8l/100km, a jak się depnęło potrafiła dojść do 16 :twisted:
Silniki są trwałe(nawet brzmią jak czołg), ja do dziś się dziwię jak moja Polówka wytrzymała te 2 lata :P
Słabym punktem Polo jest skrzynia biegów, która jest bardzo delikatna i ma co najmniej trochę dziwne przełożenia.
I Polówki są strasznie miękkie, na zakrętach kładą się jak motor i trą klamkami o asfalt :P
Hamują też fatalnie chyba że zdecydujesz się na wersję GTi
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

11 Mar 2011, 07:42

Koleżanka teraz bedzie sprzedawała Polo. Od nowości w jej rodzinie i napewno bezwypadkowy ale zaczął się sypać więc jeśli Cię Polo interesuje moge zapytać co i jak ze sprzedażą?
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1162
Miejscowość: Białystok

11 Mar 2011, 19:44

fiko7 napisał(a):Koleżanka teraz bedzie sprzedawała Polo. Od nowości w jej rodzinie i napewno bezwypadkowy ale zaczął się sypać więc jeśli Cię Polo interesuje moge zapytać co i jak ze sprzedażą?


Nie pomagasz koleżance pisząc że zaczyna się sypać :P
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

11 Mar 2011, 20:34

Nie będe na forum ściemniał zeby potem na mnie jak na krętacza tyle osób patrzyło.
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1162
Miejscowość: Białystok

12 Mar 2011, 11:37

Jak polo to tylko z 1.6 chyba że jesteś spokojnym kierowcą to 1.4 Ci wystarczy. Jeśli myślisz wstawiać gaz to jest to nieopłacalne chyba że naprawdę dużo jeździsz i samochodem miałby służyć długo. W 2008 za dobry gaz do 1.4 powiedzieli mi 3500 a że autem dużo nie jeżdżę to z tego zrezygnowałem. Jeśli myśleć o gazie to najlepiej kupić już z gazem niż samemu wstawiać. Jak silnik maiłby chodzić z gazem to tylko 1.6. 1.4 na Pb nie mogę tirów wyprzedzić jest dość zrywny ale pow. 110 brakuje mocy a co dopiero na gazie by było. Jak szukasz auta to odrzucaj z Niemiec, większość już dawno przekroczyło 200tys. Ja swoje kupiłem z Włoch z 139 tys oryginalnym oczywiście auto było poobijane z każdej strony ale malowanie + blacharka 1400zł i było tańsze od pozostałych o 1000 autem tylko jeździć!
miksam
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 84
Miejscowość: Tarnów

12 Mar 2011, 19:56

miksam napisał(a):Jak polo to tylko z 1.6 chyba że jesteś spokojnym kierowcą to 1.4 Ci wystarczy. Jeśli myślisz wstawiać gaz to jest to nieopłacalne chyba że naprawdę dużo jeździsz i samochodem miałby służyć długo. W 2008 za dobry gaz do 1.4 powiedzieli mi 3500 a że autem dużo nie jeżdżę to z tego zrezygnowałem. Jeśli myśleć o gazie to najlepiej kupić już z gazem niż samemu wstawiać. Jak silnik maiłby chodzić z gazem to tylko 1.6. 1.4 na Pb nie mogę tirów wyprzedzić jest dość zrywny ale pow. 110 brakuje mocy a co dopiero na gazie by było. Jak szukasz auta to odrzucaj z Niemiec, większość już dawno przekroczyło 200tys. Ja swoje kupiłem z Włoch z 139 tys oryginalnym oczywiście auto było poobijane z każdej strony ale malowanie + blacharka 1400zł i było tańsze od pozostałych o 1000 autem tylko jeździć!


Po pierwsze dziś założysz sekwencje za 2000zł

Po drugie lepiej kupić bez gazu i wstawić samemu wtedy wiesz gdzie wstawiałeś, dużo ludzi wstawia gaz przed sprzedażą i raczej nie kierują się jakością tej instalacji

Po trzecie na gazie nie ma żadnych spadków mocy o ile jest dobrze wyregulowana mieszanka ;)
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak bezpiecznie przewozić psy?
    Wyjeżdżając, właściciele psów bardzo chętnie zabierają ze sobą swoje czworonogi, jednak nie zawsze zapewniają im bezpieczną podróż. Tymczasem źle przewożony pies stanowi zagrożenie nie tylko dla siebie, ale ...

13 Mar 2011, 08:17

KonradMB napisał(a):
Po drugie lepiej kupić bez gazu i wstawić samemu wtedy wiesz gdzie wstawiałeś, dużo ludzi wstawia gaz przed sprzedażą i raczej nie kierują się jakością tej instalacji


Oczywiście ale jeśli będziesz autem jeździł krotki okres to lepiej kupić z gazem niż wydawać dodatkowe 2000 w błoto, chyba że chcesz zrobić prezent następnemu właścicielowi w postaci nowego gazu :wink:
KonradMB napisał(a):Po pierwsze dziś założysz sekwencje za 2000zł

Napisałem że w 2008 kosztował 3500 a wiadomo że cena się zmienia
miksam
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 84
Miejscowość: Tarnów

13 Mar 2011, 12:37

miksam napisał(a):
KonradMB napisał(a):
Po drugie lepiej kupić bez gazu i wstawić samemu wtedy wiesz gdzie wstawiałeś, dużo ludzi wstawia gaz przed sprzedażą i raczej nie kierują się jakością tej instalacji


Oczywiście ale jeśli będziesz autem jeździł krotki okres to lepiej kupić z gazem niż wydawać dodatkowe 2000 w błoto, chyba że chcesz zrobić prezent następnemu właścicielowi w postaci nowego gazu :wink:
KonradMB napisał(a):Po pierwsze dziś założysz sekwencje za 2000zł

Napisałem że w 2008 kosztował 3500 a wiadomo że cena się zmienia


No i tak mnie zastanawiało po co to pisałeś
To tak samo jakbym napisał ile kosztowało Polo w 1999r...
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna