Trudny wybór. VW Polo III vs Fiat Bravo

11 Mar 2011, 06:09

Miałem Polówkę 1.4 przy normalnej jeździe paliła mi średnio 8l/100km, a jak się depnęło potrafiła dojść do 16 :twisted:
Silniki są trwałe(nawet brzmią jak czołg), ja do dziś się dziwię jak moja Polówka wytrzymała te 2 lata :P
Słabym punktem Polo jest skrzynia biegów, która jest bardzo delikatna i ma co najmniej trochę dziwne przełożenia.
I Polówki są strasznie miękkie, na zakrętach kładą się jak motor i trą klamkami o asfalt :P
Hamują też fatalnie chyba że zdecydujesz się na wersję GTi
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

11 Mar 2011, 07:42

Koleżanka teraz bedzie sprzedawała Polo. Od nowości w jej rodzinie i napewno bezwypadkowy ale zaczął się sypać więc jeśli Cię Polo interesuje moge zapytać co i jak ze sprzedażą?
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1162
Miejscowość: Białystok

11 Mar 2011, 19:44

fiko7 napisał(a):Koleżanka teraz bedzie sprzedawała Polo. Od nowości w jej rodzinie i napewno bezwypadkowy ale zaczął się sypać więc jeśli Cię Polo interesuje moge zapytać co i jak ze sprzedażą?


Nie pomagasz koleżance pisząc że zaczyna się sypać :P
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

11 Mar 2011, 20:34

Nie będe na forum ściemniał zeby potem na mnie jak na krętacza tyle osób patrzyło.
fiko7
Stały forumowicz
 
Posty: 1162
Miejscowość: Białystok

12 Mar 2011, 11:37

Jak polo to tylko z 1.6 chyba że jesteś spokojnym kierowcą to 1.4 Ci wystarczy. Jeśli myślisz wstawiać gaz to jest to nieopłacalne chyba że naprawdę dużo jeździsz i samochodem miałby służyć długo. W 2008 za dobry gaz do 1.4 powiedzieli mi 3500 a że autem dużo nie jeżdżę to z tego zrezygnowałem. Jeśli myśleć o gazie to najlepiej kupić już z gazem niż samemu wstawiać. Jak silnik maiłby chodzić z gazem to tylko 1.6. 1.4 na Pb nie mogę tirów wyprzedzić jest dość zrywny ale pow. 110 brakuje mocy a co dopiero na gazie by było. Jak szukasz auta to odrzucaj z Niemiec, większość już dawno przekroczyło 200tys. Ja swoje kupiłem z Włoch z 139 tys oryginalnym oczywiście auto było poobijane z każdej strony ale malowanie + blacharka 1400zł i było tańsze od pozostałych o 1000 autem tylko jeździć!
miksam
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 84
Miejscowość: Tarnów

12 Mar 2011, 19:56

miksam napisał(a):Jak polo to tylko z 1.6 chyba że jesteś spokojnym kierowcą to 1.4 Ci wystarczy. Jeśli myślisz wstawiać gaz to jest to nieopłacalne chyba że naprawdę dużo jeździsz i samochodem miałby służyć długo. W 2008 za dobry gaz do 1.4 powiedzieli mi 3500 a że autem dużo nie jeżdżę to z tego zrezygnowałem. Jeśli myśleć o gazie to najlepiej kupić już z gazem niż samemu wstawiać. Jak silnik maiłby chodzić z gazem to tylko 1.6. 1.4 na Pb nie mogę tirów wyprzedzić jest dość zrywny ale pow. 110 brakuje mocy a co dopiero na gazie by było. Jak szukasz auta to odrzucaj z Niemiec, większość już dawno przekroczyło 200tys. Ja swoje kupiłem z Włoch z 139 tys oryginalnym oczywiście auto było poobijane z każdej strony ale malowanie + blacharka 1400zł i było tańsze od pozostałych o 1000 autem tylko jeździć!


Po pierwsze dziś założysz sekwencje za 2000zł

Po drugie lepiej kupić bez gazu i wstawić samemu wtedy wiesz gdzie wstawiałeś, dużo ludzi wstawia gaz przed sprzedażą i raczej nie kierują się jakością tej instalacji

Po trzecie na gazie nie ma żadnych spadków mocy o ile jest dobrze wyregulowana mieszanka ;)
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Testy wodorowej Toyoty Mirai w Chinach
    Toyota rozpocznie testy wodorowego sedana Mirai w Chinach. Firma sprawdzi możliwości adaptacji tej technologii w Państwie Środka. Jednocześnie japońska firma zadeklarowała, że wybuduje stację tankowania wodoru w swoim chińskim ...
    Turbodoładowany, benzynowy silnik 1.6 DIG-T 163 KM
    Nissan rozszerza ofertę cenionego modelu Qashqai o wersję z zaawansowanym silnikiem benzynowym DIG-T 163. Nowy, czterocylindrowy, turbodoładowany silnik 1.6 jest zgodny z rygorystyczną normą emisji spalin EURO 6 i zapewnia ...

13 Mar 2011, 08:17

KonradMB napisał(a):
Po drugie lepiej kupić bez gazu i wstawić samemu wtedy wiesz gdzie wstawiałeś, dużo ludzi wstawia gaz przed sprzedażą i raczej nie kierują się jakością tej instalacji


Oczywiście ale jeśli będziesz autem jeździł krotki okres to lepiej kupić z gazem niż wydawać dodatkowe 2000 w błoto, chyba że chcesz zrobić prezent następnemu właścicielowi w postaci nowego gazu :wink:
KonradMB napisał(a):Po pierwsze dziś założysz sekwencje za 2000zł

Napisałem że w 2008 kosztował 3500 a wiadomo że cena się zmienia
miksam
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 84
Miejscowość: Tarnów

13 Mar 2011, 12:37

miksam napisał(a):
KonradMB napisał(a):
Po drugie lepiej kupić bez gazu i wstawić samemu wtedy wiesz gdzie wstawiałeś, dużo ludzi wstawia gaz przed sprzedażą i raczej nie kierują się jakością tej instalacji


Oczywiście ale jeśli będziesz autem jeździł krotki okres to lepiej kupić z gazem niż wydawać dodatkowe 2000 w błoto, chyba że chcesz zrobić prezent następnemu właścicielowi w postaci nowego gazu :wink:
KonradMB napisał(a):Po pierwsze dziś założysz sekwencje za 2000zł

Napisałem że w 2008 kosztował 3500 a wiadomo że cena się zmienia


No i tak mnie zastanawiało po co to pisałeś
To tak samo jakbym napisał ile kosztowało Polo w 1999r...
KonradMB
Aktywny
 
Posty: 251
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna