przy starszym autku postawił bym jednak na ekonomicznośc i pancerność konstrukcji,
i niekt mi nie wmówi że zawieszenie fiata jest tak samo wytrzymałe jak Golfa
jeżdże stosunkowo dużo (golf ma roczne przebiegi rzędu 60tys) i nie znalazłem bardziej trwałej a jednocześnie komfortowej konstrukcji, 600 tys to dla golfika (nawet z benzynowym silnikiem) żadna nowość, zresztą większość aut tego koncernu kupowana jest nie po to żeby stały w garażu
w porównaniu wytrzymałości 1,9 TDI a 2.0i to silniki są bardzo porównywalne, tańszy w naprawie jest 2,0 jest też bardziej dynamiczny i jazda nim sprawia wiele frajdy i jest bardzo komfortowa, spalanie LPG w granicach 8-9l/100km sprawia że jest kosztowo podobny do TDI (aczkolwiek wiadomo butla zajmuje miejsce w bagażniku)
popularność tego modelu (dla jednych wada dla mnie zaleta) zaś sprawia że naprawi go każdy mechanik (bo każdy ma z nim styczność), a cena części jest śmiesznie niska
![Wink :wink:]()