REKLAMA
Podstawowe kryteria zestawienia:
- cabrio z miękkim dachem
- silnik benzynowy o mocy około 250KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z okolic 2004 roku
Wytypowane modele do zestawienia:
- Audi TT 8N 3,2 - 250KM
- BMW Z4 e85 3,0i - 231KM
- Nissan 350Z 3,5 - 283KM
- Porsche Boxster S 986 3,2 - 260KM
Zestawienie (kliknij aby powiększyć):
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Komentarz do zestawienia:
Należy zwrócić uwagę na koszt piekielnie drogich dwuczęściowych tarcz hamulcowych (ATE) w Audi. Użytkownicy często z tego powodu zakładają te ze słabszej wersji 1,8T. Warto spojrzeć tez na koszt sprzęgła (Exedy, Sachs), koła dwumasowego (LUK), końcówki drążków kierowniczych (FEBI), łączniki stabilizatorów (FEBI) oraz amortyzatorów (KYB, Bilstein) w Nissanie i Porsche. Drogi jest termostat w BMW tak samo jak pompa wody (Pierburg) w Porsche.
Największe koszty generuje silnik Porsche, który przy większości napraw trzeba wyciągać.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
edit:
Dodanie ankiety