[S] TT 8N 3,2 / Z4 e85 3,0i / 350Z 3,5 / Boxster S 986 3,2

Który model wybierasz?

Audi TT 8N 3,2 - 250KM
0
Brak głosów
BMW Z4 e85 3,0i - 231KM
1
20%
Nissan 350Z 3,5 - 283KM
4
80%
Porsche Boxster S 986 3,2 - 260KM
0
Brak głosów
Razem głosów : 5

28 Sty 2017, 15:40

[S] TT 8N 3,2 / Z4 e85 3,0i / 350Z 3,5 / Boxster S 986 3,2
Podstawowe kryteria zestawienia:
- cabrio z miękkim dachem
- silnik benzynowy o mocy około 250KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z okolic 2004 roku

Wytypowane modele do zestawienia:
- Audi TT 8N 3,2 - 250KM
- BMW Z4 e85 3,0i - 231KM
- Nissan 350Z 3,5 - 283KM
- Porsche Boxster S 986 3,2 - 260KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
Należy zwrócić uwagę na koszt piekielnie drogich dwuczęściowych tarcz hamulcowych (ATE) w Audi. Użytkownicy często z tego powodu zakładają te ze słabszej wersji 1,8T. Warto spojrzeć tez na koszt sprzęgła (Exedy, Sachs), koła dwumasowego (LUK), końcówki drążków kierowniczych (FEBI), łączniki stabilizatorów (FEBI) oraz amortyzatorów (KYB, Bilstein) w Nissanie i Porsche. Drogi jest termostat w BMW tak samo jak pompa wody (Pierburg) w Porsche.

Największe koszty generuje silnik Porsche, który przy większości napraw trzeba wyciągać.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.

edit:
Dodanie ankiety
Ostatnio edytowany przez dzida 11 Kwi 2017, 18:39, edytowano w sumie 2 razy
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

16 Mar 2017, 18:38

Dzida, w przypadku Audi TT 3,2 V6 są pewne nieścisłości - mam A3 8P 3,2 V6 i rozrząd mam na łańcuchu, ponadto ostatnio zmieniał tarcze/klocki przód to kupiłem dedykowane do R32 Zimmerman kupiłem za 950 zł a nie 2 tys komplet samych tarcz na przód.

Reszta myślę ok, ale wg mnie nie ma 3,2 6 cylindrowego na pasku w grupie VW/Audi.
Kotanski
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 18 10 2001
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Audi A3 8P

16 Mar 2017, 19:33

Faktycznie nie wiem dlaczego wpisałem paski osprzętu w Audi - już poprawione i dzięki za czujność :ok:

Jeżeli chodzi o tarcze to jest tak jak napisałem wyżej:
[link do Intercars wygasł]
[link do iParts wygasł]
[link do iParts wygasł]
[link do iParts wygasł]
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co wpływa na ceny OC i AC?
    Pojemność silnika, model i marka samochodu, profil kierowcy i jego historia szkodowości jazdy – te wszystkie czynniki wpływają na wysokość składki pakietu ubezpieczeń OC i AC. Wysokość ceny polis komunikacyjnych dodatkowo ...
    Hybrydowe hity pierwszej połowy 2019 roku w Polsce
    Produkujący od 22 lat samochody z napędem hybrydowym, japoński koncern Toyota w tym roku na polskim rynku bierze niemal wszystko. Według danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, w segmencie aut z napędem spalinowo-elektrycznym, ...