REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
dawniej jak chciałem szybko ruszyć to but i się kręciła 3,5tyś obr a teraz wystarczy mi 2,5tyś obi taki sam efekt
PrezesArtek napisał(a):Tak czytam i czytam i nie wiem co da wcześniejsze wtryśnięcie paliwa do komory spalania w dieslu jak zapłon i tak będzie dopiero jak to paliwo zostanie sprężone.
bodziokardasz napisał(a):PrezesArtek napisał(a):Tak czytam i czytam i nie wiem co da wcześniejsze wtryśnięcie paliwa do komory spalania w dieslu jak zapłon i tak będzie dopiero jak to paliwo zostanie sprężone.
w dieslu wcześniejszy wtrysk da właśnie tyle samo co wcześniejszy zapłon w benzynie, (paliwo zostanie spalone od razu, chodzi o małe kąty wyprzedzenia) co da szybszy wzrost ciśnienia w cylindrze a więc większą siłę działającą na tłok, i większy moment obrotowy, wadą natomiast jest większe zużycie silnika
pocieszny napisał(a):dlatego usilnie pytam kolege jak zrealizował wyprzedzenie zapłonu w dieslu
Saiti napisał(a):Pamiętajcie, że tuning elektroniczny zdaje egzamin tylko przy zdrowym silniku (tj. poniżej 50-100 tysięcy przebiegu). Zwiększysz ciśnienie oleju i po uszczelniaczach nie ma śladu.
I nie liczcie, że za 350 zł ktoś wam zaprogramuje chipa pod konkretny egzemplarz. Tutaj uwierzę tylko w uniwersalny program.