Karol uaz napisał(a):Do ,,Pocieszny,,Jak ja obsługuje i jak jeżdżę to moja sprawa mądralo i moje pieniądze.Od podstaw go remontowałem począwszy od ramy,silnika, skrzyni,nadwozie po plandekę i pewnie mógłbym cie jeszcze dużo nauczyć.to jest samochód terenowy i do tego jest wykorzystywany. Zresztą nie będę z durniem dyskutował!!!
nie gorączkuj się jak nawet nie wiesz skąd ten cytat
![Mr. Green :mrgreen:]()
poczytaj, możesz nawet oglądnąć z nim film potem będziesz miał więcej luzu do świata
a co do dyskusji no cóż nie chcesz dyskutować twoja sprawa
![Wink ;)]()
tylko czasem popatrz co jest do ciebie napisane a co nie
![Mr. Green :mrgreen:]()
a jeśli nie chcesz pomocy i nie odpowiadasz nawet na zadane w prosty sposób pytanie to już twoja sprawa, miałem w swoim życiu 4 UAZy 2 GAZy zresztą po jednej sztuce dalej mam
![Mr. Green :mrgreen:]()
każdy odbudowywałem od podstaw, wiec..cóż
co do awarji jest dość cz ęsta przy nie skasowanych luzach w moście, kupując nowy most (jeśli będziesz) zwróć uwahę na przełożenia w nim (masz 2 rodzeje przełożeń warto wiedzieć jakie miełeś niezależnie od roku produkcji) wymiana całego mostu jest łatwiejsza warsztatowo naprawa jest bardziej skomplikowana w zależności co uległo uszkodzeniu i moim zdaniem warto reanimować swój stary most niż kupować inny w niewiadomo jakim stanie, i robić reanimacje :nowego: za 2 miesiące,
BTW luzy w mostach (najczęściej też łożyska) sprawdzam raz w roku , luzy kasuje łożyska w większości wymieniam
no
![Mr. Green :mrgreen:]()