Ubezpieczenie a współwłaściciel.

03 Lut 2014, 17:28

Witam. Tydzień temu Kupiłem samochód. Mam 20 lat i kończy mi się ubezpieczenie.Nie rejestrowałem jeszcze tego samochodu. Agenci w ubezpieczalni krzykneli sobie za ubezpieczenie w firmie MTU 1100 zł. Nie posiadam żadnych zniżek. Posiadam prawo jazdy od 2 lat.
Tata zaoferował mi aby stał się współwłaścicielem samochodu. Posiada 65% zniżki.
Jak to wygląda ?
Wpisując go jako współwłaściciela będę miał te 65% zniżki ?
Co w razie kolizji ?
Będzie miał jakieś zwyżki w związku z taką kolizja ?
Czy wystarczy aby tata stał sie współwłaścicielem czy musi być właścicielem?
Proszę o wyrozumiałość , jestem młodym kierowcą i niezbyt znam zasady funkcjonowania ubezpieczeń.
Proszę o informacje.
Pozdrawiam
Barteeko
Nowicjusz

Prawo jazdy: 19 06 1994
Auto: Fiat Punto
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

03 Lut 2014, 17:37

Barteeko napisał(a):Wpisując go jako współwłaściciela będę miał te 65% zniżki ?

Tak..
Barteeko napisał(a):Co w razie kolizji ?
Będzie miał jakieś zwyżki w związku z taką kolizja ?

Mozliwe, zależy od TU i od wysokości "strat" .. Czasem jednak warto dolożyć do składki 10% niż wypłacać komuś za szkodę..
Barteeko napisał(a):Czy wystarczy aby tata stał sie współwłaścicielem

Tak, piszesz darowizne(druki sa gotowe na necie) i idziecie razem do WK..
Barteeko napisał(a): niezbyt znam zasady funkcjonowania ubezpieczeń.

My też nie wiemy wszystkiego..
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Rok produkcji: 2011

03 Lut 2014, 20:16

Owszem będziesz miał znizkę .Tylko ze względu ma młody wiek musisz się liczyc ze zwyzką.Ile-tego nie wiem.Musisz popytac w FU.
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2014

03 Lut 2014, 21:16

silvo44 napisał(a):Tak..