Ubezpieczenie i zniżki w PZU

02 Lut 2013, 00:47

Witam wszystkich :)
Nazywam się Artur. Jestem początkującym kierowcą i przymierzam się do zakupu swojego pierwszego samochodu, zastanawia mnie kwestia ubezpieczenia. Mianowicie planuje kupić samochód od dobrego znajomego. Ubezpieczenie kończy się w najbliższych dniach i zaproponował że ubezpieczy go na rok mimo tego że za około miesiąc samochód ten będzie mój. Mam mu się jedynie dołożyć do ubezpieczenia jakąś tam niewielka część. Mówi że będzie to dla mnie korzystne ponieważ ani ja ani nikt z bliskiej mojej rodziny nie ma polisy i żadnych zniżek, on zato tak. Interesuje mnie jak po przepisaniu tej polisy na mnie bądz na mojego ojca będą naliczane zniżki ? Czy jeżeli za rok gdy będę musiał już samodzielnie ubezpieczyć samochód będę posiadał zniżki naliczone przez ten jeden rok kiedy ja posiadam to auto? Czy jest to wgl opłacalne ?
Proszę o szybką odpowiedź i za taka z góry dziękuję.
Pozdrawiam Artur :)
Artur074
Obserwowany

Prawo jazdy: 16 01 1994
Auto: Nie mam

02 Lut 2013, 09:37

Artur074 napisał(a):Nazywam się Artur

Chyba masz na imię ?? :yes: :yes:
Artur074 napisał(a):Czy jeżeli za rok gdy będę musiał już samodzielnie ubezpieczyć samochód będę posiadał zniżki naliczone przez ten jeden rok

Nie...
Poczytaj warunki ubezpieczenia pojazdów w dowolnej firmie - pierwsze zniżki zapewne się nabywa po 2 latach..
To, że znajomy opłaci niską składkę nic Ci nie daje - i tak musisz dopłacić różnicę, bo nie możesz jeździć na takiej polisie.. to by wszyscy tak robili..
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

02 Lut 2013, 16:52