Udrożnienie odpływów szyberdachu Laguna I-ka

14 Lip 2016, 19:06

Akurat z tego tematu jestem zielony.
Od początku...
Pojawiła się najpierw woda pod dywanikami więc zdjąłem tapicerkę z podłogi do gołej blachy. Podłoga wygląda jak nowa.
Przez 4 godziny lałem wodę silnym strumieniem na karoserię na działce siedząc w aucie.. Absolutna susza wewnątrz...
Rozebrałem wszystkie plastiki na podszybiu ,kabinowy filtr,doszedłem do dmuchawy ,do otworów konstrukcyjnych. Wszędzie sucho ,a odpływy drożne maksymalnie.

Po kolejnych opadach woda pojawia mi się jak ruszę autem. Pojawia się w różnej części na podłodze. Tzn. nie z konkretnego miejsca ale z okolic wewnętrznych uszczelek dołu drzwi (wszystkich w zależności jak auto było zaparkowane z przechyłem).
Dziś jak widać za oknem leje cały dzień. Poszedłem do auta i pół wiadra wody wewnątrz... ale zauważyłem ,że mam w narożnikach przy słupkach mokrą podsufitkę. Tak z tyłu kabiny jak i z przodu. Ponadto jak podjeżdżałem pod górkę na wiadukt ,to mi strużka wody wyleciała z okolic plastikowej obudowy sufitowej lampy.
AUTO MA SZYBERDACH FABRYCZNY ,ELEKTRYCZNY.
Dotąd nie był kłopotu z wilgocią w aucie i było ono suche jak pieprz nawet w największe ulewy.

Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z udrażnianiem odpływów szyberdachu ??? Według mnie to jest przyczyna lania się wody do auta. Jak się do tego zabrać? Na co uważać? Gdzie wewnątrz dachu pod podsufitką są te odprowadzenia? Może ktoś wie jak ten temat konkretnie wygląda w Lagunie 1 ??
Może ktoś mi podpowie jak to naprawić. Zależy mi na tym ,bo mimo że mam inne auta, to ta Laguna jest moim ulubionym samochodem. :)

Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny. :)
W jakiś suchy weekend chcę się za to zabrać na działce z pomocą brata.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

14 Lip 2016, 21:02