11 Lut 2012, 01:00
witam wiec czytajac forum macie rozne problemy z tym samochodem a wiec jak nie pali rano dobrze sprawdz akumulator, sprawdz swiece zarowe jesli ktos majstrowal przy pompie wtryskowej sprawdz kąt pompy , wycieki oleju .odma pęka u nasady i sie leje jak z byka hehe czesto leje tez z walu korbowego pod rozrzadem wystarczy wymienic simering i wszystko oki ,
gdy odcina power podczas jazdy tz ze turbinka laduje duzo i silnik wchodzi w tryb awaryjny przyczyny sa rozne 1. niesprawny regulator cisnienia doladowania taka metalowa kostka z przodu silnika polaczona z turbina,,, 2 niesprawny egr taki grzybek nad turbina ewentualnie n75 na rurce interculera moze tez pasc membrana upustowa i niema regulacj turbiny to jest taka mala
puszka z ciegnem montowana pod turbo polaczonym z zaworkiem turbiny , bardzo wazne sa wszystkie wezyki podcisnienia musza byc szczelne ,obiawy nieszczelnosci lub uszkodzenia z wyzej wymienionych czesci to duze spalanie brak mocy ,odcinanie mocy podczas jazdy np przy wyprzedzaniu ,zamulenia DOBRA RADA CO DO MECHANIKOW Z KOMPEM NIE KAZDY NIM JEST WIEKSZOSC TO OSZUSCI NIE ZNAJACY SIE NA RZECZY DOBRY MECHANIOR SPRAWDZI BEZ KOMPA