Witam mam poważny problem z moją Astrą.Sprawa wygląda tak , po zakupie tego auta czekała mnie wymiana rozrządu(choć był nowy) gdyż uszkodzeniu uległ napinacz.Rozrząd został wymieniony ale przejechałem na nim 500km i problem wrócił tyle że jest gorzej niż poprzednio.Mianowicie pewnego razu po powrocie z pracy parkowałem samochód i nagle silnik zaczął b.głośno pracować wydając taki klekot.Pierwsza myśl to panewki, zawory ale coś tego przyczyną musi być rozebrałem obudowe rozrządu i co?napinacz:/.Pewna jego część weszła pod pasek i podejrzewam że rozrząd się przestawił.Mam zamiar ustawić go na nowo i zobaczyć czy klekot ustanie.Bo z tego co wiem silniki 8 zaworowe sa z reguły bezkolizyjne (Mój silnik to 1.8i 8v C18NZ) choć z tą bezkolizyjnością bywa różnie.Czy spotkał sie ktoś z takim problemem?Czy wina leży po stronie wałka?może koło pasowe?I czy czeka mnie remont czy faktycznie nawet po przeskoczeniu rozrządu silnik nie ulegnie uszkodzeniu?Z gory dzieki wszystkim którzy choć w małym stopniu pomogą , coś zasugerują.
Trójkołowe pojazdy elektryczne Toyota "i-ROAD" Wiele mówi się dziś o nowych koncepcjach organizacji transportu miejskiego, inteligentnych miastach, oraz innowacjach mających zrewolucjonizować komunikację w dużych aglomeracjach. Konkretne przykłady takich zmian ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.