Witam, wracam z problemem dziwnych dźwięków od czasu uderzenia w krawężnik. Wstępna diagnoza na SKP to łożysko, piasta i drążek kierowniczy. Według mechanika piasta i łożysko nie ucierpiały, drążek został wymieniony, ale dźwięk występuje nadal i nie nasila się podczas przyszpieszania, przy różnych prędkościach brzmi tak samo, a jedynie przy hamowaniu zaczyna brzmieć głośniej, po małej analizie mechanik stwierdził, że to z okolic przedniego mostu/skrzyni. Wcześniej spotkałem się z opinią, że to konwerter, ale czy konwerter ucierpiałby podczas uderzenia? Innych objawów nie ma, żadnej
kontrolki , chrobotania, ślizgania się sprzęgła, ale był problem, że czasami przy zatrzymywaniu do 0 lekko szarpnął.
Pytanie czy ktoś może doradzić od czego zacząć? szukać mostu na podmiankę czy coś innego? dodam, że oprócz tego dźwięku (między 40, a 110) nic z autem się nie działo.
(załączam nagrania)
auto bmw x5, e53, 3.0d 2004 polift
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]