REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Oczywiście ze caly kpl.A mozesz laskawie napisac co to za "fura"...tsiwww napisał(a): Czy lepiej wymienić oba amortyzatory
wcale nie musowo bo nie w każdym aucie kąt pochylenia jest ustawiany na amorkuMigi60 napisał(a): po takiej naprawie musowo dokonac regulacji-ustawienia zbiezności lub calej geometrii...
Kao-o tym to ja dokładnie wiem.Jezeli nie znasz marki to co mozesz w tym temacie napisać.A dobrze chyba wiesz jak się prowadzi samochód ktory ma "skopaną"zbiezność lub geometrię...Kao napisał(a):wcale nie musowo bo nie w każdym aucie kąt pochylenia jest ustawiany na amorku
W przodzie masz regulację całej geometrii.Do regulacji geometrii/oczywiscie jezeli jest taka konieczność/ słuzą śruby korekcyjne...Oczywiscie nie mam zadnej pewności czy po wymianie amorka+spręzyna nie wystarczy sama zbieznośc.Zeby mieć pewnośc trzeba prznajmniej zmierzyc geometrię a pózniej porownać wyniki pomiaru z danymi producenta...tsiwww napisał(a):Mercedes clk w208 3.2