Uszkodzony amortyzator

23 Sty 2019, 08:13

Witam,
mam uszkodzony lewy amortyzator oraz chyba sprężynę czy warto póki co zamontować używany komplet? Czy lepiej wymienić oba amortyzatory czy wystarczy ten zepsuty?
tsiwww
Nowicjusz
 
Posty: 19
Zdjęcia: 7

23 Sty 2019, 10:42

Zawieszenie wymieniamy parami.
Uzywke mozesz montować po 1 szt ale czy jest sens sie bawić w stare graty? Jak dla mnie nie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16699
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Sty 2019, 18:11

tsiwww napisał(a): Czy lepiej wymienić oba amortyzatory
Oczywiście ze caly kpl.A mozesz laskawie napisac co to za "fura"... :?:
Pytam dlatego gdyz po takiej naprawie musowo dokonac regulacji-ustawienia zbiezności lub calej geometrii...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

23 Sty 2019, 18:35

Migi60 napisał(a): po takiej naprawie musowo dokonac regulacji-ustawienia zbiezności lub calej geometrii...
wcale nie musowo bo nie w każdym aucie kąt pochylenia jest ustawiany na amorku :wink: ale warto mieć to na uwadzę więc cenna uwaga :ok:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16699
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Sty 2019, 20:30

Kao napisał(a):wcale nie musowo bo nie w każdym aucie kąt pochylenia jest ustawiany na amorku
Kao-o tym to ja dokładnie wiem.Jezeli nie znasz marki to co mozesz w tym temacie napisać.A dobrze chyba wiesz jak się prowadzi samochód ktory ma "skopaną"zbiezność lub geometrię...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

24 Sty 2019, 07:50

Dzięki za odp.
Mercedes clk w208 3.2
tsiwww
Nowicjusz
 
Posty: 19
Zdjęcia: 7
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hybrydowe 4x4 Lexusa - RX, NX, UX
    Japoński producent samochodów klasy premium, który wraz z wprowadzeniem w 1989 roku flagowego Lexusa LS podbił segment aut reprezentacyjnych limuzyn, w niespełna dekadę później de facto stworzył kategorię ...
    Sprawdź, czy poprawnie otwierasz drzwi do samochodu!
    Rozpoczął się sezon rowerowy. Kierowcy powinni zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo rowerzystów nie tylko podczas jazdy, lecz także przy wysiadaniu z samochodu. W tym celu warto opanować holenderską ...

24 Sty 2019, 12:28

tsiwww napisał(a):Mercedes clk w208 3.2
W przodzie masz regulację całej geometrii.Do regulacji geometrii/oczywiscie jezeli jest taka konieczność/ słuzą śruby korekcyjne...Oczywiscie nie mam zadnej pewności czy po wymianie amorka+spręzyna nie wystarczy sama zbieznośc.Zeby mieć pewnośc trzeba prznajmniej zmierzyc geometrię a pózniej porownać wyniki pomiaru z danymi producenta...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

24 Sty 2019, 19:22

Moim zdaniem tak czy inaczej bezpieczniej byłoby zakupić od razu cały komplet, nie widzę sensu u bawić się w używki które tak na dobra sprawę nie wiesz ile wytrzymają. Daj znać na co się decydujesz oraz jak będziesz juz po wymianie.
Salko
Aktywny
 
Posty: 278
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2001